تئاتر مسجدی‌ها سرگرمی کویرنشینان جنوب خراسان

اعضای کانون فرهنگی و هنری فاطمه زهراء(س) و بچه‌های مسجدی روستای ابراهیم آباد بجستان، این روزها تله تئاتر و نمایش "ننه شهربانو" را برای اهالی کویر اجرا می‌کند که بسیار مورد اقبال مردم قرار گرفته و حالا اهالی درخواست اجرای تئاترهای دیگر را دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، این‌روزها و در ایام گرم تعطیلات تابستانه، نوجوانان و جوانان روستای ابراهیم آباد منصوری در بخش یونسی شهرستان بجستان که در گرم‌ترین نقطه دومین کویر ایران واقع شده این روزها و در ایان تابستان به فکر اوقات فراغت هم‌ولایتی‌ها و بچه‌های روستا هستند.

تله تئاتر و نمایش ننه شهریار یکی اثر کمدی اجتماعی است و اثر حسن صادقی یونسی است که از دهم مردادماه در مسجد روستا به روی صحنه رفته و با استقبال خوب اهالی نیز  روبرو شده است. 

این نمایش به همت کانون فرهنگی و هنری فاطمه زهرا(س) مستقر در مسجد جامع روستا و همچنین موسسه مجری "برگ زندگی پویا" تهیه و توسط امیر علی کرم زاده نیز کارگردانی شده است.

در این نمایش، حکیمه مرادی، سرپرست گروه و استاد محمد مقدری فریمانی، دوتار نوازی و خوانندگی نمایش را برعهده دارند.

مهدی صادقی، سمیرا گنجی، محمد کسرا افروغ، یونس مرادی، مهدیار مسعودی، عماد مرادی و یوسف مرادی نیز بازیگران این تله تئاتر هستند.

حالا پس از چند اجرای موفق این نمایش زیبا و با تشویق و ترغیب اهالی روستا به تداوم اجرای نمایش در روستا، نمایش نامه ققنوس نیز به نویسندگی حسن صادقی یونسی برای اجرای بعدی در نظر گرفته شده است.

کد خبر 1776008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha