استانداری وظیفه دارد در برنامه‌های ارزشی جلودار باشد

ایمانیه، برگزاری مراسم شهدا را مایه برکت دانست و گفت: استانداری وظیفه دارد برای برنامه های ارزشی جلودار باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، محمدهادی ایمانیه، در یادواره شهدای استانداری فارس که با حضور خانواده شهدا، پرسنل ادارات و جمعی از مدیران در سالن شهید امامی استانداری برگزار شد، برگزاری مراسم شهدا را مایه برکت دانست و گفت: استانداری وظیفه دارد برای برنامه های ارزشی جلودار باشد.

استاندار فارس گفت: دشمنان اسلام جنگ احزاب ایجاد کردند که کمر اسلام را بشکنند و شمشیر امام امیرالمومنین (ع)، جنگ خندق را به پایان رساند و امروز هم تمام دشمنان دور هم جمع شدند تا کمر نظام را بشکنند و به لطف الهی با رشادت های محور مقاومت رژیم صهیونسیتی ۸۰ سالگی خود را نخواهد دید.

وی با اشاره به اینکه پس از محو شدن رژیم صهیونسیتی از روی کره زمین، دنیای بشریت مهیای ظهور می شود، افزود: این همه دشمنی را در هم بشکند که اول رهبری که از صدر اسلام و تاکنون بوده است و شهدا هم پیرو رهبری بوده اند.

ایمانیه گفت: قدر شهدا را بدانید اگر نبودند ما زیر یوق آمریکا، صدام یا داعش بودیم و خودشان اعتراف کردند داعش دست پخت آمریکایی ها بودند.

وی گفت: رژیم صهیونسیتی منتظر باشد که خون شهید اسماعیل هنیه، ریشه این رژیم منحوس را می خشکاند.
 
در این یادواره ضمن تجلیل از خانواده های معظم 13 شهید استانداری فارس، از تمبر یادبود شهدای استانداری و همچنین از کتاب "ایثار پشت جبهه" که به نقش استانداری فارس در هشت سال دفاع مقدس پرداخته است رونمایی شد.

کد خبر 1776113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha