خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند تجلیل شد

خبرنگار خبرگزاری شبستان به دلیل تولید و انعکاس بیشترین اثر در دومین جشنواره مطبوعات شرق کشور از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، همزمان با (۱۷ مرداد) روز خبرنگار، محمود رمضانی- معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و نخعی کارشناس مسوول مطبوعات این نهاد از مجموعه خبرگزاری شبستان بازدید کردند.

رمضانی_ معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و شهدای خدمت،  اظهار داشت: خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی در سطح استان به عنوان یک رسانه مورد وثوق شناخته شده است.


رمضانی با بیان اینکه مجموعه خبرنگاران خبرگزاری شبستان در حوزه استان فعال بوده و  در حوزه دین از همان ابتدای تاسیس بسیار درخشیده است، گفت: خبرنگاران شبستان مورد تایید و اعتماد مدیران هستند و نیروهای ثابت قدمی هستند. 

وی با بیان این مطلب که حمایت‌ها به نگاه مدیر هر مجموعه معطوف است، گفت:  خبرنگار حوزه دین و فرهنگ باید حمایت ویژه‌ای  شود.

معاون فرهنک و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، دبیر خبرگزاری شبستان را فردی دلسوز و پیگیر امور خبرنگاران استان معرفی کرد و افزود: خبرگزاری شبستان در جشنواره مطبوعات شرق کشور(جایزه پرفسور معتمد نژاد) با کسب رتبه برتر هم درخشیده است.

در پایان این مراسم از «سمیه محمدی» -خبرنگار خبرگزاری شبستان در تولید و انعکاس بیشترین اثر در دومین جشنواره مطبوعات شرق کشور تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 1776151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha