آخرین اخبار از عملیات «محله اربعینی»/ برگزاری ۲۶۷ نشست تبیینی

معاون راهبری بنیاد هدایت با اعلام این‌که تا کنون بیش از نیمی از نشست‌های جهاد تبیینی «محله اربعینی» ویژه امامان محله و کنشگران مسجدی در شهرستان‌های مختلف سراسر کشور برگزار شده است از انجام نشست‌های باقی مانده تا ۲۱ مرداد ماه خبر داد.

حجت الاسلام امید محلاتی معاون راهبری بنیاد هدایت، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان ضمن اشاره به اهداف برگزاری عملیات «محله اربعینی» در سراسر کشور، اظهار داشت: محله اربعینی امسال با رویکرد جهاد تبیین برگزار می‌شود؛ به این منظور سلسله نشست‌هایی با موضوع مقاومت و پیشرفت با استفاده از فناوری‌های اربعینی، در شهرستان‌های مختلف با حضور اساتید و امامان محله و کنشگران مسجدی، برگزار شده و خواهد شد.
وی در خصوص وضعیت فعلی برگزاری این سلسله نشست‌ها، گفت: تا کنون بیش از ۲۶۷ نشست در شهرستان‌های مختلف استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، زنجان، اردبیل، مازندران، گلستان، گیلان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، سمنان، مرکزی، کرمانشاه، لرستان، البرز، همدان، تهران، قم، کردستان، هرمزگان، فارس، یزد، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، خوزستان، بوشهر و سیستان و بلوچستان برگزار شده است.
معاون راهبری بنیاد هدایت به ادامه روند برگزاری عملیات اشاره کرد و بیان داشت: حدود ۲۱۷ نشست دیگر باقی مانده که طبق تقویم برنامه‌ها در شهرستان‌های باقی مانده تا ۲۱ مرداد ماه برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام محلاتی یکی از امتیازات این نشست‌ها را کارگاهی و عملیاتی بودن آن عنوان کرد و گفت: امامان محله و کنشگران مسجدی شرکت کننده در این نشست‌ها، با گروه‌بندی مشخص در کنار یکدیگر بر روی بوم کنشگری جهاد تبیین کار می‌کنند و در نهایت یک عملیات جهاد تبیینی را در قالب یکی از موضوعات فاجعه غزه، زن و خانواده، امید، شکست اخلاقی، سیاسی و اجتماعی تمدن غرب، روایت حماسه اربعین و روایت پیشرفت، طراحی و اجرا می‌کنند.
وی با تأکید بر این‌که در این نشست‌ها امامان محله شاخص هر شهرستان و کنشگران مسجدی حضور دارند، تصریح کرد: شبکه راهیاری بنیاد هدایت به این بهانه با حدود ۸ هزار امام محله شاخص دیدار، گفت‌وگو و هم‌افزایی خواهد داشت.
کد خبر 1776182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha