خبرنگار عاشق حقیقت امیدآفرین و امنیت ساز است

نماینده مردم استان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: خبرنگار عاشق حقیقت امید آفرین، امنیت ساز و آرامش بخش است.

حجت الاسلام و المسلمین عسگر دیرباز، نماینده مردم استان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی گفت: هفده مرداد یادآور رشادت ها و فداکاری های خبرنگاران حقیقت جو و حق گو بویژه خبرنگار شهید محمود صارمی است که روز خبرنگار به نام و  باحترام او ثبت شده است.

وی افزود: خواهران و برادران جان برکفی که با سلاح سخن قلم و دوربین در مسیر والای جهاد تبیین که از رهنمودهای بسیارگرانبهای مقام معظم رهبر یست مجاهد فی سبیل الله هستند و دراین راه تا پای جان پیش می روند.

این مسئول ادامه داد: ثبت لحظات باشکوه و غرور آفرین انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بیان و ترویج دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون کوشش شبانه روزی خبرنگاران است.

حجت الاسلام دیرباز گفت: مواجهه منطقی و جهادی با تحریف ها، تخریب ها، بزرگنمایی های دشمنان  از کاستی ها، نقاط ضعف نظام و جامعه اسلامی در پرتو تبیین حقایق و نشان دادن تزویرها و دروغ های بیگانگان و بدخواهان جلوه دیگری از تلاش خبرنگاران گرامی است.

وی بیان کرد: خبرنگاری یک شغل وحرفه عادی نیست خبرنگار عاشق حقیقت امید آفرین امنیت ساز و آرامش بخش است.

نماینده مردم استان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: ازخدای مهربان که به قلم و آنچه می نویسند سوگند یاد کرده ومعلم بیان وتبیین است عاجزانه استدعا دارم خبرنگاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در راه دفاع از ارزشهای والای اخلاقی و انسانی وآرمانهای مقدس شهدا بیش از پیش موفق بدارد.  

کد خبر 1776202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha