هنرنمایی بچه‌های مسجدی سبزوار در مسیر اربعین

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید محمدیانی شهرستان سبزوار از اعزام گروه سرود این کانون برای اجرا در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی در نجف و کربلا خبر داد.

قدرت الله خوشدل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری شهید محمدیانی شهرستان سبزوار در ایام تعطیلات تابستانی مجری طرح های اوقات فراغت ستاد کانون‌های فرهنگی مساجد است و برنامه‌های متنوعی را برای بچه های این شهر برگزار می‌کنیم.

وی با اشاره به ویژه برنامه‌های این کانون برای اربعین گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی، اعزام چهارمین کاروان زائران کربلا معلا به یاد شهید مدافع امنیت سرگرد داوود صبوری را طی چند روز آینده خواهیم داشت. این شهید بزرگوار در مراسم سال گذشته، کاروان را بدرقه نمود ولی با کسب افتخار شهادت با امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش محشور شد و امسال یه یاد ایشان مشرف می‌شویم.

هنرنمایی بچه‌های مسجدی سبزوار در مسیر اربعین

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید محمدیانی شهرستان سبزوار ادامه داد: مراسم بدرقه و حرکت ۲۱ مرداد ماه و مراسم استقبال برگشت ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ خواهد بود. 

وی در خصوص برنامه های این کانون در اربعین گفت: اجرای ویژه برنامه های هنری به خصوص اجرای سرود توسط گروه سرود شهید مدافع حرم مهدی موحدنیای کانون، در مسیر موکب های کربلا و نجف و سایر شهرهای مذهبی عراق از مهمترین برنامه‌ های ما در عراق خواهد بود.

خوشدل به برخی برنامه های اجرای شده در طرح هشتادویوم و اجراهای تابستانه این کانون اشاره کرد و گفت: ویژه برنامه آخرین مسافر که به مناسبت شهادت شهدای عملیات غدیر گردان عبدالله لشکر پنج نصر که در مناطق عملیاتی سه راه حسینی شلمچه به آرزوی دیرینه خود رسیدند و گرامیداشت دانش‌آموز شهید علیرضا عباسی برگویی و یادبود شهدای روستای برگو از جمله برنامه هایی بود که توسط بچه های کانون فرهنگی هنری شهید محمدیانی شهرستان سبزوار برگزار شد. در این مراسم علاوه بر اجرای گروه سرود کانون، مراسم خاطره گویی و مداحی هم داشتیم.

هنرنمایی بچه‌های مسجدی سبزوار در مسیر اربعین

وی افزود: این کانون به عنوان مجری و محور اجرای طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی مساجد در سبزوار علاوه بر اجرای برنامه های هشتادیوم در سطح کانون، از سایر کانون‌های فرهنگی شهرستان نیز حمایت و پشتیبانی می‌کند. 

مدیرکانون فرهنگی شهید محمدیانی سبزوار تصریح کرد: برنامه های اوقات فراغت این کانون علاوه بر برنامه های فرهنگی و ورزشی مانند فوتبال سالنی؛ شامل یک سری دوره های کارآفرینی و اشتغالزایی نیز می‌شود.

وی ادامه داد: به عنوان مثال در حال حاضر واحد کار آفرینی شهدای خدمت در راستای اشتغال بین نوجوانان و جوانان کانون شهید محمدیانی اقدام به کارگاه تولیدی ساخت مونتاژ آداپتور ۲ آمپر و ۵ آمپر و بسته بندی پایه دوربین و... با همکاری شرکت آژیراک هوشمند پارس نموده است که با استقبال بچه‌ها هم روبرو شده است.

پایان پیام/

کد خبر 1776266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha