سکوت سازمان ملل مقابل جنایات اسرائیل پذیرفته نیست

امام جمعه موقت اصفهان گفت: سکوت سازمان ملل در برابر ظلم و ستم‌های اسرائیل مثل ترور اسماعیل هنیه پذیرفته نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «سید احمد محمودی» در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته اصفهان به شهادت اسماعیل هنیه و ظلم های رژیم صهیونیستی اشاره کرد و اظهارداشت: چنین وضعیتی بالاخره پایان می پذیرد و خون خواهی مظلومان عالم انجام می شود.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به سکوت سازمان ملل نسبت به جنایت های حاکمان ظالم، افزود: سکوت سازمان ملل در برابر ظلم و ستم‌های اسرائیل مثل ترور اسماعیل هنیه پذیرفته نیست.

وی ادامه داد: سازمان ملل و مسئولان امنیت جهانی گاهی در برابر کوچکترین موضوعات چنان جریان سازی کرده و بزرگ نمایی می کنند اما در برابر این ترور شخصیت ها و همچنین کودک کشی های اسرائیل سکوت کرده اند.

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه چراغ سبزهای سازمان ملل به کنگره اسرائیل از همراهی با آنان حکایت دارد، تصریح کرد: بهترین امکانات در اختیار اسرائیل بوده و مورد حمایت سازمان های جهانی نیز قرار می گیرد و از طرفی هم آمریکا با آنان همکاری کرده و به همین خاطر جنایت هایی مثل ترور اسماعیل هنیه انجام می شود.

وی اضافه کرد: خودفروخته های داخلی نیز گاهی در این مسیر همراهی دارند و باعث وقوع چنین حوادثی و موفقیت در کار دشمن می شود.

امام جمعه موقت اصفهان خاطرنشان کرد: وقوع حادثه تروریستی در کشورمان و شهادت اسماعیل هنیه ناشی از نفود در بین نیروهای امنیتی و ضعف در این حوزه نیست بلکه همبتسگی های خارجی و حمایت های سازمان ملل منجر به چنین وقایعی می شود.

وی ادامه داد: خون خواهی از این همه ظلم بزودی انجام می شود و اسرائیل در یک نطقه ضعف و انزوا قرار گرفته و قادر به پیشروی نیست.

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه با شهادت سران و سرداران جریان مقاومت این حرکت متوقف نخواهد شد، گفت: پرچم در دست دیگری قرار می گیرد و مسیر مقاومت و ایستادگی همچنان راه خود را ادامه می دهد.

کد خبر 1776357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha