صداقت سرمایه اصلی اعتماد مردم به رسانه‌ها است

سردار تاور، صداقت را سرمایه اصلی اعتماد مردم به رسانه‌ها دانست و گفت: در شرایط کنونی روایت اول خبر بسیار مهم است ولی در کنار آن باید صداقت و صحت خبر هم مورد توجه ویژه قرار گیرد تا رسانه‌های معاند از این موضوع سو استفاده نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، سردار سبحان تاور - فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان در مراسم تجلیل از خبرنگاران که امروز(شنبه، ۲۰مرداد) در ستاد فرماندهی تیپ برگزار شد، سرمایه اصلی اعتماد مردم به رسانه ها را صداقت دانست و گفت: اصحاب رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند و بایستی با خبررسانی دقیق و به موقع، مسیر حق و عدالت را روشن‌تر کنند.

سردار تاور با بیان اینکه در شرایط کنونی روایت اول خبر بسیار مهم است، تصریح کرد: در کنار راوی اول خبر بودن باید صداقت و صحت خبر هم مورد توجه ویژه قرار گیرد چرا که رسانه های معاند از این موضوع سو استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه تیپ نیرو مخصوص میرزا کوچک خان در همه بحران ها برای کمک به مردم وارد عمل می شود، گفت: تیپ نیرو مخصوص میرزا کوچک خان  علاوه بر وظیفه ذاتی دفاع از کشور، در شرایط سخت و مشکلاتی که برای مردم به وجود می آید وارد عمل شده و کمک می کند.

صداقت سرمایه اصلی اعتماد مردم به رسانه‌ها است

رسانه های معاند سعی در کوچک نشان دادن حرکت عظیم اربعین دارند

حجت الاسلام نمازی_ مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان نیز در این مراسم با اشاره به تاثیر خبر و رسانه در فضای امروزی، گفت: امروز جنگ، جنگ رسانه است و در همین ایام که حرکت عظیم اربعین در حال رخ دادن است رسانه های معاند از این حرکت عظیم میترسند و این عظمت را انعکاس نمی دهند.

وی با تاکید بر اینکه رسانه های معاند می کوشند تا اربعین را تحریف کنند، گفت: رسانه های معاند سعی دارند تا اربعین را کوچک جلوه داده و مشکلات را برجسته کنند.


 حجت الاسلام نمازی با بیان اینکه امروزه نقش رسانه و خبر از موشک بالاتر است، خاطرنشان کرد: مطالبه گری درست و نقد منصفانه موجب می شود که خیلی از مشکلات در قالب رسانه انعکاس و مرتفع شود.

  

کد خبر 1776546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha