«یحیی سنوار» بر خلاف تخمین‌های اسرائیل قوی‌تر شده است

«رامی ایگرا» رئیس سابق بخش اسرا و مفقودین در موساد اذعان کرد که یحیی سنوار بر خلاف تخمین‌های اسرائیل ضعیف نشده، بلکه قوی‌تر شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، «رامی ایگرا» رئیس سابق بخش اسرا و مفقودین در دستگاه اطلاعات اسرائیل (موساد) گفت: یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، بر خلاف تخمین‌های اسرائیل نه تنها، ضعیف نشده، بلکه قوی‌تر شده است.

وی به روزنامه «معاریو» اسرائیل گفت: طی ماه‌های گذشته فکر می‌کردیم سنوار تمام شده است وحالا معلوم شده است که او به همه ما می‌خندد.

رامی ایگرا تاکید کرد: موافقت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر با تبادل اسرا که او آن را «مبادله‌ای وحشتناک» توصیف کرد، به این معنی است که حماس در نوار غزه قدرت خود را حفظ خواهد کرد.

رئیس سابق اسرا و مفقودین گفت: انتصاب یحیی سنوار به عنوان جانشین اسماعیل هنیه به این معناست که جنبش حماس تصمیم گرفته است مبارزه در میدان صورت بگیرد نه از طریق دیپلماسی.

گفتنی است، یحیی سنوار پس از ترور اسماعیل هنیه که در جریان سفری که به ایران برای شرکت در مراسم تحلیف مسعود رئیس جمهور جدید ایران آمده بود، انتخاب شد.

کد خبر 1776645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha