خبرنگاری عشق و هنر است

حاتم زاده با بیان اینکه خبرنگاران حوزه فناوری گیلان بیش از پیش یاریگر این بخش باشند، گفت: خبرنگاری عشق و هنر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، عبدالله حاتم زاده امروز ( ۲۱یکشنبه) در مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه پارک علم و فناوری گیلان اظهار کرد: گیلان ظرفیت های بالایی در حوزه دانش بنیاد دارد. ‌

رئیس پارک علم و فناوری گیلان با بیان اینکه ظرفیت های طرح های فناوری باید مورد حمایت و توجه قرار گیرد، گفت: رسانه ها نقش ارزنده ای در اطلاع رسانی و کمک به این حوزه می توانند ایفا کنند. ‌

حاتم زاده با بیان اینکه بیش از۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان و فناور در استان فعال است اذعان کرد: بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ نیرو در شرکت‌های دانش بنیان و فناور گیلان فعال هستند.

وی اضافه کرد: خبرنگاران در معرفی شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور به جامعه نقش موثری دارند از اصحاب رسانه درخواست دارم تا یاریگر این مجموعه باشند و همکاری‌ها رسانه ای فناوری بیش از پیش تداوم یابد.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) و تبریک روز خبرنگار و قدردانی از اصحاب رسانه خاطر نشان کرد: محمود صارمی از خبرنگاران باغیرت، باعشق و علاقه در مزار شریف به شهادت رسید؛ خبرنگاری که توانست با شهادت خود روز خبرنگار را برای فعالان این عرصه خلق کند.

حاتم‌زاده تصریح کرد: خبرنگاران وقایع، برنامه‌ها و رویدادها را ثبت و ضبط کرده و به اطلاع مردم می‌رسانند از اینرو مسئولیت اجتماعی سنگینی بر عهده دارند.

وی خبرنگاری را حرفه، عشق و هنر دانست و اظهار کرد: افرادی که در حرفه خبرنگاری ورود می‌کنند باید به صفات سلامت نفس، صداقت، علاقه، خوشرویی و محبت آراسته باشند.

در پایان مراسم از خبرنگاران فعال در حوزه پارک علم و فناوری گیلان تجلیل شدند.

خبرنگاری عشق و هنر است



کد خبر 1776696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha