بهره‌مندی کانون‌های مساجد اهواز و کارون از خدمات ورزشی

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان، از بهره‌مندی کانون‌های مساجد اهواز و کارون از خدمات ورزشی در راستای اجرای طرح اوقات فراغت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، حجت‌الاسلام قاسم سمیری با اشاره به اجرای برنامه‌های اوقات فراغت در کانون‌های مساجد استان، اظهار کرد: طی مذاکرات و جلسات متعدد با ستاد راهبری مساجد خوزستان، برنامه‌هایی برای بهره‌مندی مساجد از امکانات ورزشی فراهم شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، افزود: در این راستا در جهت اجرای طرح ملی مسجد، کانون نشاط (اوقات فراغت)، استفاده از امکانات ورزشی در ورزشگاه تختی اهواز برای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان اهواز و کارون فراهم شده است.

وی اضافه کرد: این امکانات شامل سالن ورزشی سرپوشیده و زمین چمن به صورت رایگان و استخر با 50 درصد تخفیف است که هم بانوان و هم آقایان عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌توانند از آنها استفاده کنند.

حجت‌الاسلام سمیری، تصریح کرد: کانون‌های مساجد جهت بهره مندی از خدمات ورزشی مساجد ویژه ایام تابستان، می‌توانند درخواست خود را از طریق آدرس https://eitaa.ir/Varzesh_masajed_Khz در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

کد خبر 1776918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha