مدیران برای ساماندهی قیمت برنج ایرانی ورود کنند

آیت الله محمدی لائینی باابراز گلایه مندی از اوضاع نابسامان عرضه برنج در فصل برداشت، گفت: مسئولین امر در جهادکشاورزی با قطع دست واسطه ها جلوی ضرر و زیان شالیکاران را بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی-نماینده ولی فقیه درمازندران در خطبه‌های این هفته مصلی امام خمینی رحمت الله علیه ساری، ضمن سفارش به لزوم تقوا پیشه کردن اشاره و اظهار کرد: اتصال به ولایت به برکت تقواست، چراکه تقوا انسان را به سمت ولایت و بهشت سوق می دهد.

مدیران برای ساماندهی قیمت برنج ایرانی ورود کنند

وی با بیان اینکه به فرموده پیامبر اسلام حضرت محمدمصطفی(ص) به دنیا رسیدی خودت را حفظ کردی هنر است، افزود: انسان اهل نماز و روزه زمانی که پیشنهاد پول و مقام دارد ابتدا به حلال و حرام بودن این پیشنهاد می اندیشد و  اگر حرام باشد قطعا نمی پذیرد.

خطیب جمعه ساری با اشاره به تاکید دین اسلام باصرفه جویی، گفت: ایام گرماست، برق هم نوبتی قطع می‌شود، اگر صرفه‌جویی کنیم مشترکین باقطعی برق مواجه نمی‌شود.

مدیران برای ساماندهی قیمت برنج ایرانی ورود کنند

آیت الله محمدی لائینی ضمن یادآوری رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و همچنین تحسین تاب آوری رزمندگان سرافراز نظام در اردوگاه های رژیم بعث عراق،   بیان کرد: ۲۶مرداد روز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را گرامی می داریم.

وی در ادامه سخنانش به ۳۱ مرداد روز جهانی مساجد اشاره کرد و افزود: مسجد سنگر است سنگرها را پر کنید، مسجد نباید از ما شاکی باشد.

آیت الله محمدی لائینی ضمن تحسین افتخارآفرینی کاروان ورزشی ایران در المپیک، خاطرنشان شد: ورزشکاران این مرز و بوم در مسابقات المپیک با عنوان کاروان خادم الرضا (ع) حاضر شدند و افتخار آفریدند، قدردان همت این جوانان هستیم.

خطیب جمعه ساری با اشاره به گلایه مندی کشاورزان از قیمت نامناسب برنج، گفت: قیمت برنج امروز که فصل برداشت است مناسب نیست و خرج و دخل با هم تطابق ندارد، مسئولان مربوطه با قطع دست واسطه ها جلوی ضرر و زیان شالیکاران را بگیرند.  

مدیران برای ساماندهی قیمت برنج ایرانی ورود کنند

وی همچنین با اشاره به روند بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم، تاکید کرد: نمایندگان ملت در بهارستان در عین اینکه شایستگی‌ها را بررسی میکنند توجه داشته باشند مجلس باید با ریاست جمهوری و دولت همراه باشد وگرنه کار پیش نمی‌رود؛ اصل بر تعامل و همکاری است البته این به معنای بستن چشم بر روی گزینه های که مثلا شایستگی‌های لازم را ندارد، نیست.

کد خبر 1777290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha