طرح «مسجد، کانون نشاط» تا پایان شهریور در لنجان تداوم خواهد داشت

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد لنجان گفت: طرح «مسجد، کانون نشاط» تا پایان شهریور ماه سال جاری در حدود ۵۰ کانون فرهنگی و هنری این شهرستان تداوم خواهد داشت.

«سید علی اکبر محمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به طرح «مسجد، کانون نشاط» کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور اظهارداشت: این طرح در حدود ۵۰ کانون شهرستان لنجان از ابتدای تابستان اجرایی شده و تا پایان شهریور هم ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد لنجان با بیان اینکه زمانبندی اجرای این طرح با تصمیم مدیر و تیم اجرایی کانون است، افزود: افتتاحیه و اختتامیه این طرح در کانون ها متفاوت بوده ولی در یک برنامه جامع برای کل شهرستان و یا کانون های مساجد سراسر استان اصفهان برنامه ریزی می شود.

وی ادامه داد: کلاس های آموزشی، برنامه های فرهنگی و هنری، اردویی، بازدید علمی و ارائه خدمات مشاوره ای و اجتماعی در هر کانون متناسب با ظرفیت آن اجرا شده است.

محمدی با بیان اینکه در بعضی از مناطق این کانون ها تنها مرکز اوقات فراغت بوده اند، خاطرنشان کرد: نقش مهمی در جذب افراد به کانون های فرهنگی و هنری و مسجد محله داشته اند.

وی با اشاره به تنوع برنامه ها، گفت: کانون های فرهنگی و هنری مجری طرح مسجد، کانون نشاط، اطلاعات و آمار مربوطه خود را در سامانه بچه های مسجد ثبت کرده اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد لنجان حمایت از این مراکز را عامل توسعه فعالیت ها دانست و اذعان داشت: در این خصوص خیرین، دولت و نهادهای محلی سهم خود را ایفا کنند.

کد خبر 1777321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha