رهرو راه شهدا باشیم/ لزوم دغدغه مندی مدیران برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

نوری برلزوم هم افزایی دستگاه های اجرایی استان مازندران با کمیته اجرایی دومین کنگره ملی ۱۴هزار و ۵۰۰شهید استان تاکید کرد و گفت: کنگره‌ ملی شهدای مازندران باید به بهترین شکل دستاوردهای شهدا را به نسل جوان منتقل‌ کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، یوسف نوری- استاندار مازندران در نشست شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار استان که در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد، بااشاره به فضیلت پیاده روی اربعین و اینکه راه قدس و زمینه سازی ظهور منجی عالم بشیرت حضرت مهدی موعود(عج) از اربعین می گذرد، اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حرکت در مسیر سیره عملی این مردان خدایی است.

وی با اشاره به نقش رزمندگان اسلام برای تامین امنیت حضور زائرین در پیاده روی میلیونی اربعین حسینی، افزود: فعالیت های ارزشمندی در حوزه حفظ آثار در استان مازندران در حال انجام است که می طلبد تکمیل پروژه موزه دفاع مقدس استان باقوت بیشتری پیگیری شود.

نوری به دومین کنگره ملی ۱۴هزار و ۵۰۰شهید استان مازندران اشاره کرد و خواستار هم افزایی مدیران با کمیته اجرایی این کنگره با هدف معرفی نقش مردم مازندران در دفاع مقدس و دفاع از حرم شد.

وی به رشادت های آزادگان و جانبازان دفاع مقدس اشاره و برلزوم جمع آوری خاطرات این بزرگ مردان تاریخ معاصر و انتقال آن به نسل نو تاکید کرد.

نوری با بیان اینکه شهدا با ایثار خون خود وجانفشانی امنیت و سربلندی امروز را برای ما به ارمغان آوردند، گفت: کنگره‌ ملی شهدای مازندران باید به بهترین شکل دستاوردهای شهدا را به نسل جوان منتقل‌ کند.

وی به جنایات اسرائیل در غزه و فلسطین اشاره کرد و گفت: امید می رود با تقویت جبهه مقاومت و الگوگیری از فرهنگ ایثار و شهادت ملت ایران اسلامی شاهد حذف اسرائیل از منطقه باشیم.

کد خبر 1777419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha