شهرداری کردکوی از شهرداری های نمونه گلستان/ مدیر باید انتقاد هوشمندانه را بپذیرد

جرجانی گفت: شهرداری کردکوی به دلیل ارتباط گیری مناسب با رسانه ها در چند سال گذشته بین شهرداری های استان جزو شهرداری های نمونه بوده است.

محمدابراهیم جرجانی امروز (شنبه ۲۷ مرداد) با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: اصحاب رسانه گردن ما حق دارند و با رسالتی که دارند همیشه تلاشگر بوده و کمک کرده اند.

شهردار کردکوی با اشاره به انتقادپذیر بودن مدیران، افزود: مدیر باید انتقاد هوشمندانه را بپذیرد، انتقاد به بهتر شدن چارچوب کار کمک می کند.

وی ادامه داد: متاسفانه شاهد انتقادهایی هستیم که از ریشه و اساس از بغض و کینه و هدف خاصی است و این انتقادات را نمی توان پذیرفت و باید با آنها برخورد کرد.

جرجانی اظهارداشت: وقتی خبرنگاری بدون هیچ ادعایی با کمترین شرایط وارد عرصه شده و پیگیر مطالبات مردم می شود تا بتواند فضای سازمان را به یک جایی برساند قابل تقدیر است.

وی گفت: شهرداری کردکوی به دلیل ارتباط گیری مناسب با رسانه ها در چند سال گذشته بین شهرداری های استان جزو شهرداری های نمونه بوده است و به دلیل اینکه خبرنگاران همیشه کنار ما هستند، همه مردم از اقدامات شهر کردکوی مطلع هستند.

شهردار کردکوی به اقدامات شهرداری در سه محور اشاره کرد و افزود: محور اصلی به شهریت رساندن شهر کردکوی بوده است که در این راستا چارچوب های کلی کار را در نظر گرفتیم و پروژه های خاص عمرانی اجرا شد تا کسی که وارد این شهر می شود متوجه چارچوب خاص تعریف شده در این شهر شود.

وی، اجرای آسفالت جداول پارک های مرکزی شهر و محلات،  آسفالت معابر، ترمیم نیروهای خدماتی، خریداری و اضافه کردن امکانات ماشین آلات و به روز رسانی ناوگان درون شهری را اقدامات انجام شده در شهرداری کردکوی برشمرد و اظهارامیدواری کرد: با اقدامات انجام شده تا ۱۱ ماهه آینده شهر کردکوی به یک شهر عالی و فوق العاده تبدیل شود.

کد خبر 1777431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha