درخشش دختران کانون تخصصی «ضحی» در مسابقات کشوری کاراته

مولائی از درخشش دختران کانون فرهنگی هنری تخصصی ضحی مسجد النبی(ص) اراک در مسابقات کشوری کاراته خبر داد.

رقیه مولائی، با اشاره به اهمیت پرورش جسم در کنار پرورش روح و فکر نسل جوان و نوجوان، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: ما در کانون فرهنگی هنری تخصصی ضحی، مسجد النبی(ص) اراک، در کنار فعالیت های فرهنگی و آموزشی فعالیت های ورزشی را نیز برگزار می کنیم که خوشبختانه با استقبال خوبی از سوی اعضا و والدین روبرو شده است.


وی به شرکت دختران نونهال و  نوجوان و جوان کانون فرهنگی هنری تخصصی ضحی مسجدالنبی (ص) در مسابقات کشوری کاراته خبر داد و افزود:مسابقات کمیته قهرمانی کشوری بانوان در مرداد ماه جاری برگزار شد.

مولائی اظهار داشت: ۹ نفر از دختران ورزشکار کانون به این مسابقات اعزام شدند که از این تعداد ۶نفر مقام اول کشوری، ۲ نفر مقام دوم کشوری و یک نفر مقام سوم کشوری را از آن خود کردند. 

درخشش دختران کانون تخصصی ضحی در مسابقات کشوری کاراته


مولائی بیان کرد: نازنین زهرا  رحمانی، کتایون عباسپور، فاطمه بهرامی، فاطمه تقی پور، رها تبرته فراهانی و عارفه  سادات حسینی مقام اول در رده های سنی مختلف را کسب و مدال طلا دریافت کردند.


این بانوی فعال فرهنگی همچنین با بیان اینکه هانیه تقی پور و سلاله سادات حسینی مقام دوم را کسب و موفق به کسب مدال نقره شدند، اظهار داشت: حلما تبرته فراهانی نیز مقام سوم را کسب وموفق به کسب مدال برنز شد.


مولائی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری سید احمد خمینی، تخصصی خواهران ضحی ۳ سال است که کلاس کاراته را برگزار می کند، بیان کرد: بچه های کانون ما برای سومین سال است که در مسابقات کشوری شرکت کرده اند و پارسال نیز در مسابقه استانی وکشوری که در اراک برگزار شد اعضای کانون شرکت وموفق به کسب رتبه شدند.

وی ضمن تقدیر از مربی خوب و دلسوز بچه های کانون، گفت: سنسی جعفری مربی بسیار عالی ودلسوز بچه های کانون ضحی است که توانسته با آموزش های صحیح و اصولی بچه ها را در مسیر درست هدایت کند.

کد خبر 1777862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha