ضرورت نوآوری در تبلیغات و خلاقیت در برگزاری مراسم ملی مذهبی

جمعی از مدیران دفاتر استانی خبرگزاری‌ها در کرمان در نشست با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به بیان مهمترین دغدغه‌ها و مطالبات خود پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ جمعی از مدیران دفاتر استانی خبرگزاری‌ها سه‌شنبه(۳۰ مرداد) در نشست با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به بیان مهمترین دغدغه‌ها و مطالبات خود پرداختند.

ضرورت نوآوری در تبلیغات و خلاقیت در برگزاری مراسم ملی، دعوت از سخنرانان جوان‌پسند، حمایت شورای هماهنگی از فعالیت‌ و برنامه‌های تشکل‌های مردمی، جانمایی مجدد تمثال خبرنگار شهید در شهر، انعکاس مراسم ملی مذهبی شاخص روستاها برای دیده شدن کل استان و اکتفا نکردن به مرکز استان و... از جمله موارد مطرح شده از سوی رسانه‌ها بود.

حسین انجم‌شعاع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان هم در سخنانی ضمن توضیح راجع به موارد مطرح شده، اظهار کرد: برای رفع ضعف‌هایی که مطرح شد تلاش می‌کنیم اما باید توجه داشت که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ۳۵ عضور دارد که وظیفه شورا فقط برنامه ریزی و هماهنگی است.

وی با بیان اینکه در طول سال در ۲۵ مناسبت وجود دارد که گاهاً برای هر یک چند مراسم برگزار می‌شود؛ افزود: امسال از برنامه‌های هفته دولت چند برنامه ویژه شهید باهنر که متعلق به استان کرمان است، دیده شده است.

انجم‌شعاع با اشاره به همکاری خوبی که با مجموعه‌های مردمی وجود دارد؛ اظهار کرد: در عید غدیر ۱۵۰ مجموعه مردمی کار انجام دادند و با ما مشارکت و هماهنگی داشتند.

وی در پایان بیان کرد: نشست‌های هم اندیشی با مدیران خبرگزاری‌ها لازم است و باید تداوم داشته باشد.

کد خبر 1777981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha