برگزاری مرحله استانی چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن در سیستان و بلوچستان

مدیر اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان سیستان و بلوچستان از برگزاری مرحله استانی چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در زاهدان خبر داد.

حجت الاسلام هاشم رعنایی مدیر اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: این مسابقات در رشته های قرائت، ترتیل، اذان، دعاخوانی و حفظ (۳۰، ۲۰، ۱۰ و ۵ جز) در دو گروه سنی بالای ۱۸ سال و زیر ۱۸ سال برگزار می‌شود.

وی محل برگزاری مسابقات را مسجد حضرت امام زمان(عج) واقع در تقاطع خیابان بهشتی و امام خمینی برای آقایان و هیئت رضویه واقع در خیابان امام خمینی شهرستان زاهدان برای بانوان اعلام کرد.

رعنایی در ادامه از برگزاری آزمون رشته های معارفی به جز رشته ترجمه عمومی قرآن کریم  خبر داد.

مدیر اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان در خصوص حد نصاب امتیاز کسب شده در مرحله شهرستانی برای حضور در مرحله استانی گفت: متسابقین رشته های قرائت، ترتیل، اذان و دعاخوانی باید از ۱۰۰ حداقل امتیاز ۷۰ کسب کنند، متسابقین رشته های حفظ می بایست در بخش صحت قرائت امتیاز ۷۰ از ۱۰۰ و صحت حفظ ۸۰ از ۱۰۰ را بدست بیاورند و متسابقین رشته های معارفی نیز باید نمره ۶۰ از سقف ۱۵۰ امتیاز را دریافت کرده باشند.

کد خبر 1778019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha