اجرای ۱۵ عنوان برنامه به مناسبت هفته دولت

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت : ۱۵ عنوان برنامه به مناسبت هفته دولت در جهاد کشاورزی استان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، سعید آبی، دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی، در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: شعار هفته دولت بخش کشاورزی امسال وفاق ملی ، جهش تولید و امنیت غذایی نام گذاری شده است.

آبی افزود: خبرنگاران با پوشش اخبار و رویدادهای این بخش، به افزایش آگاهی کشاورزان، مصرف‌کنندگان و سیاست‌گذاران کمک شایانی کرده و در توسعه پایدار کشاورزی نقش‌آفرین هستند که در اینجا از زحمات و تلاشهای مجدانه شما در همراهی مستمر با بخش کشاورزی استان صمیمانه تقدیر می کنیم.

وی تصریح کرد: اخیراً روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان براساس ارزیابی‌های انجام گرفته در مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی موفق به کسب عنوان روابط عمومی کارآمد شده است که بر خودم لازم می دونم از زحمات ارزشمند و تلاش‌های بی‌وقفه تمامی همکاران پرتلاش رسانه‌ای استان که در سال ۱۴۰۳، با حمایت‌ها و همکاری‌های مستمر خود، نقش مهمی در ارتقاء جایگاه روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی و کسب عنوان روابط عمومی کارآمد برای سازمان جهاد کشاورزی استان ایفا نمودید و همچنین همکاران خودم کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

رئیس روابط عمومی و سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی استان ادامه داد: امیدوارم در آینده نیز با همکاری و همراهی یکدیگر بتوانیم گام‌های مؤثری در جهت توسعه و پیشرفت استان برداریم و در سایه خداوند متعال در راستای اعتلای نهضت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی موفق و پیروز باشید.

آبی بیان کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها، پیشرفت‌ها و دستاوردها حوزه کشاورزی است که در این راستا برنامه هایی در ایام بزرگداشت هفته دولت در سطح ستاد سازمان و شهرستانها برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت هفته دولت جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی در ادامه به تشریح برنامه‌های موردنظر در هفته دولت سال‌جاری پرداخت و گفت: افتتاح پروژه‌های شاخص عمرانی، اقتصادی و تولیدی بخش کشاورزی، نشست مطبوعاتی رئیس سازمان با اصحاب رسانه، غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های معظم شهدای جهاد کشاورزی، حضور رئیس و مدیران سازمان در برنامه‌های رادیویی و برنامه تلویزیونی به منظور تبیین دستاوردهای بخش کشاورزی، ارائه خدمات فنی و مشاوره‌ای و دامپزشکی رایگان از جمله برنامه‌هایی است که در طول هفته دولت اجرا می‌شود.

رئیس روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان ادامه داد: مسابقات فرهنگی و ورزشی ، برپایی میز ارتباطات مردمی با حضور تمامی معاونین و میران کل ادارات تابعه جهت پاسخگویی به فعالین بخش اقتصادی و کشاورزان از دیگر برنامه‌های اجرایی سازمان است که در طول هفته دولت اجرایی می‌شود.

وی افزود: سازمان جهاد کشاورزی همواره قدردان زحمات و تلاش‌های شما عزیزان بوده و بر تعامل و همکاری هرچه بیشتر با اصحاب رسانه تأکید دارد و امیدوارم با استمرار همکاری و تعامل سازنده بین این سازمان و رسانه‌ها، شاهد انعکاس هرچه بهتر اخبار و رویدادهای بخش کشاورزی و ارتقای سطح آگاهی و دانش جامعه در این زمینه باشیم.

کد خبر 1778183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha