خدمت بی‌منت در موکب انصارالحسین(ع) نکا با نگاه به ظهور

حرکت عظیم اربعین زمینه ساز ظهور است و افرادی که در مسیر خدمت رسانی به زائران را انجام می‌دهند در واقع کمک به ظهور آخرین منجی عالم بشریت را انجام می دهند.

خبرگزاری شبستان _ مازندران _مریم نظری/ تنها یک روز به اربعین‌باقی مانده و قدم به قدم به اربعین و دلدادگی های این روز نزدیک‌می شویم و این روزها هر چه می بینی و می‌شنوی، جاده است و اربعین و کربلا و عشق.
راهپیمایی اربعین حماسه بزرگ و ماندگار مردم و دلدادگی با سید و سالار شهیدان در کربلاست که هر ساله بر تعداد مشتاقان افزوده می شود.
حرکت عظیم پیاده روی اربعین زمینه ساز ظهور است و افرادی که در مسیر خدمت رسانی به زائرین را انجام می دهند در واقع  کمک به ظهور آخرین منجی عالم بشریت را انجام می دهند.

خدمت بی منت خدام موکب انصارالحسین نکا و زمینه سازی برای ظهور


مردم‌مازندران که به دیار علویان معروف است پیوندی عمیق با اهل بیت علیهم السلام از گذشته های دور تاکنون دارند و همواره بر تارک این دیار می درخشند و دلدادگان ‌حسینی مازندران این روزها در کربلا با موکب های مختلف میزبان زائران هستند و استان‌مازندران با ۳۶ موکب از زائران ‌حسینی استقبال و پذیرایی می کند.
از ۳۶ موکب مازندران ۳۳ موکب در داخل خاک عراق به زائران خدمات ارائه می دهند و در این بین خدمات مختلف از اسکان و اطعام گرفته تا خدمات فرهنگی و درمانی و تا توزیع میان وعده ها و خدمات کوتاهی مو برای آقایان و واکس زدن کفش ها و ماساژ پاها از خدمات و دلدادگی خادمان امام‌حسین(ع) در مواکب مختلف است.

خدمت بی منت خدام موکب انصارالحسین نکا و زمینه سازی برای ظهور


دلدادگان حسینی و خادمان شهرستان نکا هم این روزها در موکب انصارالحسین به زائران خدمات ارائه می کنند.
نقی پورقربان- مسوول موکب انصارالحسین نکا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان‌مازندران اظهار کرد: از ۲۶ مرداد شروع خدمات رسانی ما در پیاده روی اربعین است و تا یک روز بعد اربعین هم خدمات ارائه می شود.

خدمت بی منت خدام موکب انصارالحسین نکا و زمینه سازی برای ظهور


وی افزود: این موکب با همه ظرفیت ها پای کار اربعین است و روزانه به یک هزار و ۵۰۰ نفر ارائه خدمت می کند.
پورقربان‌گفت: با اسکان و توزیع وعده های غذایی در سه وعده صبحانه، ناهار و شام و همچنین ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی در خدمت زائران هستیم.
وی افزود: بصورت شبانه روزی و در قالب کارهای فرهنگی، پذیرایی وعده‌های غذایی و همچنین سایر خدمات_بهداشتی، درمانی، پیرایش، پاسخ‌گویی به مسائل شرعی، خیاطی، دوخت کفش، ماساژور، موکب پذیرایی (سه وعده شام و ناهار و صبحانه) انجام وظیفه می شود.
در کنار خدمات اسکان و اطعام و فرهنگی، توجه به افراد بیمار و درمان آنان هم وظیفه سنگینی است که در موکب انصارالحسین نکا در قالب درمانگاه امام سجاد(ع) به زائران خدمت ارائه می شود.

خدمت بی منت خدام موکب انصارالحسین نکا و زمینه سازی برای ظهور


اسمعیل محمودیان- رییس نظام پزشکی شهرستان نکا و دبیر کارگروه خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران در مورد خدمات درمانی و تعداد پرسنل کمک کار در پیاده روی اربعین حسینی در موکب انصارالحسین نکا گفت: حدود ۲۵ نفر ثابت پزشک و پرستار ونسخه‌پیچ در درمانگاه امام سجاد(ع) مشغول خدمات رسانی در کربلا هستند و همه دغدغه ما کاهش درد و آلام زائران و رفع مشکلات شان است.

خدمت بی منت خدام موکب انصارالحسین نکا و زمینه سازی برای ظهور


محمودیان افزود: موکب انصارالحسین(ع) نکا در کربلای معلی_شارع الطویرج_جنب مجسر الحسین(ع) واقع شده و خدمات شبانه روزی به زائران تا ۵ شهریورماه ارائه می شود.

کد خبر 1778410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha