کمک 20 هزار پوندی شورای شهر «گلاسگو» به مردم فلسطین

شورای شهر گلاسکو اسکاتلند با اهدای ۲۰ هزار پوند به یک موسسه خیریه که به مردم فلسطین کمک می کند، موافقت کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «stv»، شورای شهر گلاسکو، بزرگ‌ترین شهر اسکاتلند با اهدای ۲۰ هزار پوند به یک موسسه خیریه که به مردم فلسطین کمک می کند، موافقت کرده است.

بر اساس گزارش‌های دریافت شده، این هزینه پس از اعلام حمایت اعضای شورای کمیته مدیریت شهری به موسسه «کمک های پزشکی برای فلسطینی‌ها» مستقر در بریتانیا داده خواهد شد.

اهدای این هزینه ادامه طرحی است که توسط «بیلی کر»، از اعضای شورای شهر ارائه شد و در ماه مارس به تصویب شورا رسید که خواستار آتش‌بس فوری در غزه شد.

این در حالی است که موسسه «کمک‌های پزشکی برای فلسطینی‌ها» در حال حاضر یک درخواست اضطراری برای حمایت از تامین تجهیزات پزشکی، غذای اضطراری و کمک های بشردوستانه ارائه کرده است.

پس از این تصمیم، بیلی کر گفت: ضروری است که سخنان همبستگی ما با فلسطینی‌ها با حمایت مستقیم و عملی دنبال شود.

وی افزود: این کمک مالی نقش کوچک ما را در حمایت از کسانی که مراقبت‌های پزشکی حیاتی را برای مردم غزه ارائه می‌کنند، نشان می‌دهد.

بر اساس گزارش‌ها، این مبلغ با اهدای ۲۰ هزار پوندی در مارس ۲۰۲۲ به موسسات خیریه مستقر در بریتانیا برای حمایت از مردم آسیب دیده از بحران اوکراین مطابقت دارد.

بیلی کر در این باره گفت: صحنه‌های وحشتناکی که در فلسطین دیده‌ایم کاملا دلخراش است. به عنوان پدر یک پسر خردسال، نمی توانم دردی را که مردم در درگیری‌های خاورمیانه متحمل می شوند، تصور کنم.

وی افزود: من بسیار مفتخرم که اولین محافظه‌کار اسکاتلندی بودم که خواستار آتش‌بس فوری شد و فکر می‌کنم سابقه‌ای دارم که نشان می‌دهم در مورد این موضوع در کنار مردم فلسطین هستم.

کد خبر 1778474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha