المیادین: پاسخ حزب الله به اسرائیل با بالاترین درجه دقت و موفقیت انجام شد

اطلاعات موثق رسیده به المیادین حاکی از آن است که پاسخ حزب الله لبنان به شهادت «فواد شکر» فرانده ارشد نظامی ـبا بالاترین درجه دقت و موفقیت» انجام شده است. به گونه ای که هشدار گسترده اسرائیل مانع از رسیدن هیچ موشک یا پهپادی به مواضع صهیونیستی نشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، اطلاعات موثق رسیده به المیادین نشان می دهد که پاسخ مقاومت اسلامی لبنان به  شهادت «فؤاد شکر» با بالاترین درجه دقت و موفقیت انجام شد. مقاومت به یک هدف نظامی «در عمق» سرزمین‌های اشغالی حمله کرده است نه اطراف آن.

 این اطلاعات حاکی از آن است که حزب‌الله با وجود استفاده اشغالگران از پشتیبانی اطلاعاتی و عملیاتی قابل توجه ایالات متحده  آمریکا و با وجود آمادگی کامل اسرائیل برای مدت بیش از یک ماه برای پاسخ، اهداف خود را در این حمله هدف قرار داد.

 اطلاعات موثق  رسیده نشان می دهد: آماده باش گسترده اشغالگران صهیونیستی با حضور بیش از یک هواپیمای جنگی بر فراز حریم هوایی لبنان باعث نشد که رسیدن موشک یا پهپادی را  به هدف خود بازدارد.

 این اطلاعات همچنین تاکید دارد که مقاومت عملیات پاسخ برنامه ریزی شده را ، باوجود سانسور گسترده و هدایت اسرائیل با موفقیت کامل انجام داد. ادعای اشغالگران مبنی بر خنثی کردن عملیات حزب الله، یک دروغ نظامی و یک ادعای رسانه ای و فریب داخلی جامعه‌اش است.

علاوه براین، اطلاعات حاکی از آن است که ماهیت عملیات پاسخ مقاومت، پهپادهایی است که یک هدف نظامی حیاتی را مورد اصابت قرار دادند.

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله در سخنرانی خود پس از شهادت شکر تاکید کرده بود که مقاومت به دنبال پاسخی واقعی و بسیار متفکرانه است، نه پاسخ رسمی.

کد خبر 1778625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha