تبریک گروه‌های فلسطینی به پاسخ قاطع حزب الله

گروه های فلسطینی پاسخ حزب الله لبنان به شهادت «فواد شکر» فرمانده ارشد نظامی با حمله به مواضع رژیم صهیونیستی را تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای واکنش کیفی و گسترده  صبح امروز حزب الله لبنان علیه تعدادی از اهداف راهبردی در عمق رژیم صهیونیستی در پاسخ به جنایت ترور فواد شکر، فرمانده ارشد نظامی و حملات مستمر به نوار غزه و لبنان را ستود و اعلام کرد: این واکنش محکم و متمرکز که عمق رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد، سیلی بر چهره دولت اشغالگر فاشیست است و پیامی مبنی براینکه  تروریسم و ​​جنایات این رژیم علیه ملت‌های فلسطین و لبنان بی پاسخ نخواهد ماند و اهداف و برنامه های تهاجمی این رژیم محقق نخواهد شد.

در همین حال، جنبش حماس، تشدید حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان و ادامه بمباران وحشیانه و جنایتکارانه این رژیم علیه سرزمین و غیرنظامیان لبنان را با کلمات شدید اللحنی محکوم و اعلام کرد: این حملات نقض آشکار همه کنوانسیون‌ها و منشورهای بین‌المللی است. پافشاری صهیونیست‌ها بار دیگر یک رژیم سرکش را نشان می دهد که خطر واقعی برای منطقه به شمار می‌آید و امنیت و ثبات بین‌المللی را تهدید می‌کند. دولت آمریکا مسئول کامل پیامدهای این منطقه است و حامی و شریک رژیم صهیونیستی در حملات و جنایت مستمر این رژیم در فلسطین، لبنان، یمن و عراق است.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز حمله حزب الله ابنان به عمق رژیم صهیونیستی و موفقیت در انجام حملات جسورانه و شجاعانه را تبریک گفت و بر استواری‌ در مواضع و وفای به عهدش تأکید کرد.

این جنبش در بیانیه‌ای اعلام کرد: این حملات تایید این مسئله است که دشمن صهیونیستی تنها زبان زور را می‌فهمد و تنها با ضربات مقاومت و مجاهدین بازدارنده است.

کمیته‌های مقاومت در فلسطین همچنین اعلام کردند: پاسخ‌های کیفی مقاومت اسلامی ثابت می‌کند که حزب‌الله توانایی نفوذ به عمق رژیم صهیونیست‌و آشکار ساختن فروپاشی سامانه بازدارندگی و دفاعی صهیونیست‌ها را دارد و ارتش صهیونیستی هر کاری که انجام دهد. نمی تواند امنیت موجودیت شکننده خود را تامین کند.

در این بیانیه آمده است: پاسخ قاطع مقاومت اسلامی در لبنان مؤید این است که تمامی تلاش‌های آمریکایی و غربی توانایی محافظت از رژیم صهیونیستی را در برابر حملات و پاسخ‌های مقاومت را ندارند.

 در همین حال، جنبش مجاهدین فلسطین نیز به حمله مقاومت را تبریک گفت و بر ایستادگی خود در کنار برادران لبنانی در رویارویی با دشمن فاشیست صهیونیستی و حملات این رژیم با حمایت رئیس تروریسم و ​​شرارت جهانی آمریکا، تأکید کرد.

این جنبش بار دیگر از موضع مقاومت اسلامی در لبنان تمجید کرد که با وجود توطئه و حمله و با توجه به بی توجهی اعراب و همدستی بین‌المللی، حمایت از مردم فلسطین را ادامه می دهد که در معرض شنیع ترین جنایت‌های نسل کشی قرار گرفته اند.

 این بیانیه از مردم و ملت مقاوم خواست تا حملات ویژه علیه اهداف و منافع اشغالگر را تشدید کنند، زیرا زور و سرنیزه تنها زبانی است که دشمن بزدل صهیونیستی می‌فهمد

ماهر الطاهر، مسئول روابط بین‌الملل جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز در گفتگو با المیادین تاکید کرد: مردم فلسطین کاملاً مطمئن بودند که حزب‌الله حملات سهمگینی  را به این رژیم وارد خواهد کرد.

الطاهر با بیان اینکه مقاومت اسلامی در لبنان بر اساس رادهبرد دشمن عمل می‌کند، تاکید کرد: همه اعتباری را که برخوردار است، می‌دانند.

در همین حال، «طلال ناجی» دبیر کل جبهه خلق برای آزادی فلسطین - فرماندهی کل، به المیادین تاکید کرد: عملیات حزب الله نشان دهنده یک اقدام کیفی و متمایز است که تأثیر قابل توجهی بر جنگ مستمر کنونی علیه مردم ما در غزه و کرانه باختری دارد.

ناجی با تاکید بر اینکه همه مردم فلسطین به حزب الله اعتقاد و اعتماد دارند، افزود: ما به طورکامل مطمئن بودیم که مقاومت پس از ترور شهید شکر پاسخ خواهد داد.

 وی گفت: حزب الله به وعده خود پایبند است و دشمن هم این را می داند. آنچه امروز مقاومت انجام داد، انگیزه زیادی به مردم ما و مذاکره کنندگان خواهد داد.

ناجی تاکید کرد: اشغالگران نمی توانند مقاومت را از بین ببرند و نمی توانند این کار را انجام دهند دلیل ما آنچه امروز رخ داد، است.

کد خبر 1778679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha