پرچم فلسطین بر روی پل «تولدو» مادرید به اهتزاز درآمد + فیلم

در حالی که صدها معترض حامی فلسطین برای ابراز همبستگی با غیرنظامیان غزه و درخواست آتش‌بس فوری آتش بس فوری در «مادرید»، پایتخت اسپانیا تجمع کرده بودند، پرچم عظیم فلسطین بر روی پل «تولدو» به اهتزاز درآمد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «AFP»، درحالی که صدها معترض حامی فلسطین برای ابراز همبستگی با غیرنظامیان غزه و درخواست آتش‌بس فوری آتش بس فوری در «مادرید»، پایتخت اسپانیا تجمع کرده بودند، پرچم عظیم فلسطین بر روی پل «تولدو» به اهتزاز درآمد.

ویدئوی منتشر شده از تظاهرات شهروندان اسپانیایی در حمایت از فلسطین نشان می دهد که تظاهرکنندگان در بالای پل «تولدو» پرچم عظیم فلسطین را به اهتزاز در می‌آورند و شعارهایی در حمایت از فلسطین سر می دهند.

تظاهرکنندگانی که در زیر پل تجمع کرده بودند، نیز با بالا بردن پرچم‌ها، چفیه‌ها و بنرهای فلسطینی به نمایندگی از ملت‌های مختلف، پیام صلح و عدالت خود را اعلام کردند.

یکی از شرکت‌کنندگان در این تظاهرات گفت: این یک اقدام دیگر است که همه اقداماتی را که ازهفتم اکتبر تاکنون انجام داده‌ایم را به هم پیوند می‌دهد.

وی افزود: ما به اینجا آمده‌ایم تا نسل‌کشی‌ در غزه را که به طور زنده در جهان پخش می‌شود و جهان هیچ واکنشی به آن نشان نمی‌دهد، محکوم کنیم.

یکی دیگر از تظاهرکنندگان گفت: آنها مدرسه‌ها، خانه‌ها، زیرساخت‌ها، دانشگاه‌ها و همه چیز را ویران می کنند؛ آنها انسانیت را می کشند، اما در هیچ‌جا پاسخگوی کارهایی که انجام می‌دهند، نیستند.

دیگر حامی فلسطینی که برای نشان دادن اعتراض خود در مقابل پل «تولدو» حضور داشت، بر اضطراری بودن وضعیت مردم غزه تاکید کرد و هشدار داد که اگر چشم‌ها به روی فاجعه‌ای که فلسطینی‌ها با آن روبرو هستند، بسته باشد این اتفاقات در دیگر نقاط جهان نیز روی خواهد داد.

این تظاهرات توسط جنبش تحریم رژیم صهیونیستی که ​​یک ابتکار به رهبری فلسطین است و با حمایت انجمن فلسطینی-اسپانیایی بیت‌المقدس با شعار «بیایید نسل کشی را متوقف کنیم» برگزار شد.

برگزارکنندگان تظاهرات در مادرید گفتند که هدف آنها افزایش آگاهی و جلب حمایت جهانی به نیاز فوری برای برقرای صلح در منطقه و نجات فلسطینی‌ها از زیربار ظلم و سیتم صهیونیست‌ها است.

کد خبر 1778820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha