پیش‌بینی رئیس جنبش حماس در کرانه باختری درباره «بن گویر»

ظاهر جبارین، رئیس جنبش حماس در کرانه باختری تاکید کرد: بن گویر، وزیر افراطی صهیونیست بداند که او به سرنوشت «رحبعام زئیوی» و همه افراطیون و جنایتکارانی است که به مقدسات ما تعرض کردند، دچار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از موقع حماس، ظاهر جبارین، رئیس جنبش حماس در کرانه باختری با تاکید بر اینکه مردم فلسطین ثابت کرده‌اند که به تهدیدات صهیونیست‌ها اهمیتی نمی‌دهند، گفت: مردم فلسطین با وجود همه جنایات صهیونیست‌ها نمی‌توانند پرچم سفید را به اهتزاز درآورند.

جبارین شامگاه سه شنبه در گفتگو با الجزیره تاکید کردند که مردم ما حق دارند با هر ابزاری در برابر اشغالگران صهیونیست مقاومت کنند.

وی با اشاره به اینکه آنچه اکنون در حال رخ دادن است، به دلیل اقدامات مقامات افراطی اسرائیل یک جنگ مذهبی است، گفت: این جنگ نشان می‌دهد که نبرد بزرگ بر سر مسجد الاقصی و قدس خواهد بود.

جبارین در ادامه اظهار کرد: بن گویر، وزیر افراطی صهیونیست بداند که سرنوشت او مانند سرنوشت «رحبعام زئیوی» و همه افراطیون و جنایتکارانی است که به مقدسات ما تعرض کردند، خواهد شد. وی از علمای ملت خواست به وظیفه خود در دفاع از مسجد الاقصی عمل کنند. رحبعام زئیوی، وزیر گردشگری رژیم ‌صهیونیستی در ۱۷ اکتبر سال ۲۰۰۱ میلادی توسط جبهه خلق برای آزادی فلسطین ترور شد. او نیز همانند بن گویر خواهان کوچاندن فلسطینیان از سرزمین فلسطین بود.

رئیس جنبش حماس در کرانه باختری از جنبش فتح به ویژه دستگاه‌های امنیتی در کرانه باختری اشغالی خواست تا برای حفاظت از مردم فلسطین اقدام کنند و الان در مرحله‌ای هستیم که مردم فلسطین باید تصویر وحدت خود را نشان دهند.

جبارین درباره پرونده مسئله مذاکرات گفت: مشکل واقعی در مذاکرات، نتانیاهو جنایتکار است که می‌خواهد جنگ را به خاطر منافع شخصی خود طولانی کند و مسئول عدم دستیابی به توافق در مورد تجاوز مداوم به نوار غزه است.

وی با اشاره به اینکه مردم ما در کرانه باختری با همه سختی‌ها بر مقاومت پافشاری می کنند، تاکید کرد: مردم ما تنها یک راه دارند و آن ایستادگی در برابر اشغالگر جنایتکار صهیونیست است.

کد خبر 1779068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha