تشکیل دولت وفاق ملی از برکات خون شهدای خدمت است

نوری گفت: دولت وفاق ملی به برکت خون شهدای خدمت و با هدایت داهیانه رهبری و حضور حداکثری ملت پای صندوق های رأی تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازاستان مازندران، یوسف نوری- استاندار مازندران در مراسم گرامیداشت هفته دولت که در مسجد علی بن موسی الرضا(ع) بوستان ولایت ساری برگزار شد، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان رجایی و باهنر با بیان اینکه امنیت، آسایش و اقتدار ایران اسلامی را مرهون ایثار و ازخودگذشتگی شهدا به ویژه۱۴هزار و ۵۰۰شهید استان هستیم، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر با وجود تنگناهای بیشمار دوران انقلاب اسلامی برای رفع مشکلات مردم دغدغه مند بوده اند.

وی همچنین ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید جمهور آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم، افزود: دستاوردهای دولت مردمی سیزدهم باید به درستی معرفی شود.

نوری به برکات معنوی خون شهدای خدمت اشاره کرد و گفت: تشکیل دولت وفاق ملی با هدایت داهیانه رهبری و حضور حداکثری ملت پای صندوق های رأی از جمله این برکات بوده است.

وی با بیان اینکه هفته دولت یک بعد فردی دارد، خاطرنشان شد: الگوبرداری از سیره عملی شهدای دولت و شهیدان جمهور برای قرار گرفتن در مسیر خدمت بی منت به مردم ضرورت دارد.

نوری به بعد اجتماعی هفته دولت اشاره کرد و افزود: شهیدان رجایی و باهنر در دهه ۶۰دوران ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی به سختی در مدت کوتاه خدمات ارزشمندی به مردم ارائه دادند که با گذشت چند دهه همچنان الگو هستند.

وی با بیان اینکه همزمان با هفته دولت یکهزار و ۲۴ طرح تولیدی، عمرانی و اجتماعی در استان افتتاح و کلنگ زنی می شود، گفت: سرمایه‌گذاری این طرح‌ها ۱۰۰ هزار میلیارد ریال است.

نوری اضافه کرد: ۷۰ هزار میلیارد ریال از طرح ها افتتاح و ۳۰ هزار میلیارد ریال نیز کلنگ زنی می شود.

وی در خاتمه سخنانش به استقرار ۳۵موکب اربعین حسینی از مازندران در مسیر پیاده روی زوارالحسین(ع) اشاره کرد و خاطرنشان شد: خدمات دهی مازندرانی ها به زائرین اربعین شایسته تحسین است.

کد خبر 1779070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha