هیئت دولت خدمت به مردم را نعمت بداند

امام جمعه ارومیه گفت: هیئت دولت خدمت به مردم را نعمت بداند و تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم بکار گیرند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، امام جمعه ارومیه، در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه که در مصلی ارومیه برگزار شد، افزود: رئیس جمهور و هیئت دولت باید خود را موظف بداند که به مطالبات رهبری جامه عمل بپوشانند و قدردان مدیریتی باشند که مردم برعهده آنها گذاشته اند.

وی با اشاره به اینکه ۸ شهریور و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت اظهار کرد: این بزرگواران در مسیر خدمت به مردم به شهادت رسیدند و شهید رئیسی نیز در ادامه راه آنها جان خود را از دست دادند لذا این شهدا باید برای دولت‌های بعدی الگو باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به این‌که هر تصمیم و قانونی که مطرح می‌شود باید پیوست عدالتی داشته باشد، تصریح‌ کرد: هیئت دولت خدمت به مردم را نعمت بداند و تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم بکار گیرند. 

امام جمعه ارومیه افزود: جبهه کفر و حق را همیشه در تقابل با هم هستند و جبهه کفر و حق همچنان وجود دارد و غزه، سوریه، عراق و یمن همان کربلا هستند.

وی گفت: لذا مسلمانان باید در میدان رویایی حق و باطن و کفر در جبهه اباعبدالله الحسین و حق باشند و اربعین این را نشان داد که مسلمانان در جبهه حق هستند.

کد خبر 1779268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha