قسام، شهادت «وسام حازم» فرمانده خود را تایید کرد

گردان های عزالدین قسام امروز در بیانیه ای شهادت «وسام حازم» فرمانده این گردان و همراهانش را در حمله هوایی رژیم صهیونیستی در جنین تایید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از فلسطین الیوم، ارتش اشغالگر اسرائیل امروز در بیانیه ای اعلام کرد: «وسام حازم» فرمانده گردان شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس در درگیری جنین ترور شد.

برهمین اساس، گردان های عزالدین قسام امروز در بیانیه ای در این باره اعلام کرد:وسام حازم از فرماندهان این گردان امروز در حمله هوایی رژیم صهیونیستی در جنین به شهادت رسید.

ارتش اشغالگر اعلام کرد: حازم و دو نفر از همراهش از طریق موشک پهپاد که به خودروی آنها در شهرک الزبابده اصابت کرد، شهید شدند.

در این بیانیه آمده است: در جریان عملیات نظامی ارتش و شین بت و گارد مرزی در شمال کرانه باختری، نیروهای صهیونیستی در ساعات آخر شب یک گروه مسلح به فرماندهی حازم در جنین را رصد کردند.

پس از رصد، نیروهای گارد مرزی با هدایت شین بت، وسام حازم، فرمانده حماس هدف قرار دادند.

ارتش صهیونیستی مدعی شد که حازم در انجام و هدایت عملیات تیراندازی و انفجار بمب و سایر حملات دیگر در کرانه باختری نقش داشته است.

القسام شهادت حازم و محمد عوفی را تسلیت گفت و اعلام کرد: مجاهدان ما در جنین و طولکرم و طوباس توانستند در جریان حملات دشمن خسارت سنگینی بر این رژیم وارد کنند.

کد خبر 1779284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha