تقوا در تشکل‌های فرهنگی صرفا یک مسئله فردی نیست

حجت الاسلام خضری در اولین جلسه از سلسله نشست‌های چله معرفتی اصحاب با اشاره به اینکه به مسئله تقوا در تشکل‌های فرهنگی نباید صرفا به عنوان یک مسئله فردی نگاه کرد و گفت: مسئله خودسازی امری راهبردی و اساسی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت السلام سید مهدی خضری_ کارشناس فرهنگی مذهبی در اولین جلسه از سلسله نشست‌های چله معرفتی اصحاب حق که با حضور جمعی از فعالان فرهنگی و اجتماعی استان گیلان و با محوریت اخلاق تشکیلاتی عصر امروز(شنبه، ۱۰ شهریور) در حرم مطهر حضرت فاطمه اخری(س) برگزار شد گفت: بنا به فرموده رهبری در حوزه خودسازی و رعایت تقوی، آن چیزی که به ما برای رشد کمک می کند، توجه به عرفان عملی است.

وی با بیان اینکه تاکیدات رهبری به مسئله خودسازی صرفا یک تذکر اخلاقی نیست تصریح کرد: توجه به خودسازی فعالان فرهنگی و اجتماعی یک راهبرد اساسی در جبهه حق است.

حجت الاسلام خضری با تاکید بر اینکه بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز جبهه ای عظیم در برابر جبهه حق قرار دارد که دائما در حال هجمه است گفت: راهکار موفقیت در برابر این جبهه توجه به معیت الهی است.

وی ادامه داد: حضور افرادی مانند شهید حججی در جبهه حق معیت الهی را تامین می‌کند و ما در مواجهه با جبهه باطل، نیاز به رزق لایحتسب داریم.

حجت الاسلام خضری با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب روی تقوا و اخلاص فعالان فرهنگی و اجتماعی حساب ویژه باز کرده اند افزود: بنا به نظر مقام معظم رهبری، خودسازی فعالان فرهنگی و اجتماعی مانند بتنی است که برای محکم کردن ساختمان استفاده می‌شود.

وی اذعان کرد: تا انسان اهل تقوا نباشد نمی‌تواند اقامه حق کند زیرا کار شیطان ایجاد خطا در دستگاه محاسباتی است و رعایت تقوا، نقطه مواجهه با شیطان است.

حجت الاسلام خضری اذعان کرد: به مسئله تقوا در تشکل های فرهنگی نباید صرفا به عنوان یک مسئله فردی نگاه کرد چون مسئله خودسازی امری راهبردی و اساسی است.

تقوا در تشکل‌های فرهنگی صرفا یک مسئله فردی نیست

تقوا در تشکل‌های فرهنگی صرفا یک مسئله فردی نیست

تقوا در تشکل‌های فرهنگی صرفا یک مسئله فردی نیست

کد خبر 1779435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha