حرکت بزرگترین کاروانِ زائران پیاده بانوان از نیشابور

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده حرم رضوی گفت: بزرگترین کاروان زایرین پیاده بانوان از نیشابور حرکت کرده و روز شهادت امام هشتم(ع) وارد مشهدالرضا می‌شوند.

حسین رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد: جاده های منتهی به مشهد مملو از زائرین پیاده است که حرکت خود را از اقصی نقاط استان و کشور به سمت مشهدالرضا آغاز کرده اند.

وی افزود: تاکنون بالغ بر ۷۲ هزار زائر پیاده دل به جاده زده و عازم مشهد هستند و طی فردا و پسفردا هم گروه های دیگری که مسیرهای حرکتی نزدیکتری دارند به جمع زائرین رضوی ملحق خواهند شد.

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده حرم رضوی تصریح کرد: یکی از کاروان های خاصی که از ۱۱ سال پیش هر سال پیاده به حرم رضوی مشرف می‌شوند کاروان بانوان رضوی است که بزرگترین کاروان نیز شناخته می‌شوند و امروز حرکت خود را آغاز کرده اند و روز شهادت حضرت وارد مشهد می‌شوند. 

وی افزود: اعضای این کاروان که تعداد آن بیش از ۲۵۰۰ نفر است را بانوان فرهیخته ای تشکیل می دهد که اکثرا از شهر نیشابور بوده و مسیر ۱۳۰ کیلومتری مشهد تا نیشابور را هر سال با همین گستردگی و شکوه پیاده طی می کنند.

رضایی در پایان یادآور شد: تا این لحظه بیش از ۶۳ هزار زائر پیاده در قالب ۹۲۵ کاروان از ۶ مسیر به مشهد الرضا وارد مشهد شده اند و لحظه به لحظه بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود.

کد خبر 1779594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha