کسب رتبه برتر کانون امام رضا(ع) اراک در ثبت فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی

ظهیری از کسب رتبه برتر کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) اراک در ثبت فعالیت علی فرهنگی، هنری و مذهبی در سامانه بچه های مسجد خبر داد.

مجتبی ظهیری، با اشاره به کسب رتبه اول کانون فرهنگی هنری امام رضا علیه‌السلام  در سامانه بچه های مسجد، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، ضمن تقدیر از مجموعه اعضا و مربیان کانون، گفت: شکر خدا که حاصل زحمات ۴ ساله مجموعه خوبمان در کانون فرهنگی هنری امام رضا علیه‌السلام سبب شد تا با انجام فعالیت های مختلف فرهنگی و مذهبی، به رتبه اول کانون مساجد شهرستان اراک بر اساس امتیاز فهما دست پیدا کنیم.


مسئول کانون فرهنگی هنری امام رضا علیه‌السلام، مسجد الاقصی اراک ضمن تقدیر از زحمات تمامی اعضای کانون، بیان کرد: مجموعه کانون امام رضا علیه‌السلام همچون ید واحده و بدون چشم داشت به امور محوله پرداختند و این افتخار بزرگ رو برای این کانون میسر کردند.

کسب رتبه برتر کانون امام رضا(ع) اراک در ثبت فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی

وی به اهمیت اجرای فعالیت های فرهنگی و مذهبی به ویژه در پایگاه های دینی همچون مساجد تاکید کرد و گفت: هرچند در این راه سخت فرهنگی مشکلات و سنگ اندازی هایی وجود داشت، اما به لطف مادرم حضرت زهرا (س) برقراریم و این مسئولیت رو تا حد اعلا ادامه خواهیم داد.

این فعال همچنین به فعالیت های گسترده این کانون در بخش های مختلف اشاره کرد و افزود: ما در رده های سنی مختلف و در دو گروه دختران و پسران، برنامه های مختلف آموزشی، فرهنگی، تفریحی و ... را برگزار می کنیم.

مسئول کانون فرهنگی هنری امام رضا علیه‌السلام ادامه داد: برنامه های مشاوره ای فرزند آوری، مشاوره خانواده، تحصیلی، روابط اجتماعی و ... از برنامه های این کانون است.

کسب رتبه برتر کانون امام رضا(ع) اراک در ثبت فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی

وی اضافه کرد: کانون فرهنگی هنری امام رضا علیه‌السلام برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و آموزشی را در طول سال برگزار می کند و در کنار این برنامه ها دستگیری از نیازمندان را با هدف تبیین فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین اعضای کانون برگزار می کند.


این فعال فرهنگی همچنین با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در خصوص اجرای طرح مواسات و همدلی ادامه داد: از سال ۹۹ و ایام کرونا فعالیت ما در این راستا آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

کسب رتبه برتر کانون امام رضا(ع) اراک در ثبت فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی

ظهیری همچنین به فعالیت ورزشی کانون اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری کلاس های ورزشی با ایجاد محوطه ورزشی برای والیبال، بسکتبال، فوتبال و ... از برنامه های کانون است.


این فعال فرهنگی همچنین به فعالیت های هنری اشاره کرد و گفت: کلاس های سبد بافی، کاردستی، هنرهای تجسمی، فعالیت گروه سرود، قصه گویی، تولید محتوا، پیش طلایی، مهد کودک و مهد قرآن، کلاس های آموزشی، درسی همچون ریاضی، عربی، و ... را از برنامه های این کانون دانست

کد خبر 1779723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha