بقاع متبرکه همدان میزبان عزاداران سالروز شهادت امام رضا(ع)

حجت الاسلام حسینی گفت: مراسم ویژه سالروز شهادت امام رضا (ع) در ده بقعه متبرکه استان همدان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سید علی حسینی در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از همدان  ضمن تسلیت ایام پایانی ماه صفر و رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) گفت: همزمان با این ایام برنامه های عزاداری و سوگواری در سطح بقاع متبرکه استان همدان در حال برگزاری است.

معاون امور فرهنگی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه همدان از برگزاری ویژه برنامه دهه آخر صفر در بقاع متبرکه همدان خبر داد و گفت: در دهه آخر صفر ۱۵ مبلغ بومی و  اعزامی در سطح بقاع متبرکه همدان فعالیت دارند.

وی، اجرای ویژه برنامه‌های مذهبی، روضه خوانی، عزاداری و مداحی، سخنرانی و... را از برنامه های شهادت امام رضا(ع) در بقاع متبرکه برشمرد.

حجت الاسلام حسینی در ادامه با بیان اینکه امسال نیز این طرح از ابتدای سال در دوازدهم هر ماه اجرا شده گفت: از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۲ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند با همکاری مراکز افق توزیع شده است.

وی با بیان اینکه هر ماه تقریباً تعداد ۴۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌ها نیازمند در استان در این طرح توزیع شده خاطرنشان کرد: ارزش ریالی هر کدام بسته‌ها یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بوده است.

 معاون امور فرهنگی اوقاف و امور خیریه همدان با اشاره به اینکه در طرح قرار دوازدهم نیز در شهریور ماه توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی را در بین خانواده‌های نیازمند داشتیم گفت: این بسته ها در راستای نیت واقفان در شهرستان های همدان و نهاوند توزیع شده است.

کد خبر 1779778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha