دفتر خدمت رضوی آران و بیدگل از کانون‌های ممتاز خادمیاری در کشور است

رئیس مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی بنیاد کرامت رضوی گفت: دفتر خدمت رضوی آران و بیدگل از کانون‌های قوی و ممتاز خادمیاری در کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، احمد میرزاده عصر امروز سه‌شنبه ۱۳ شهریور مطابق با ۲۹ صفر در بازدید از خدمات رسانی مواکب کانون های خدمت رضوی در عرصه میدان شهدای مشهد، با تقدیر از تلاش اعضای این شبکه خادمیاری در خدمت به زائران امام مهربانی ها گفت: آران و بیدگل از کانون‌های قوی و ممتاز خادمیاری در کشور است.

رئیس مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی بنیاد کرامت رضوی افزود: زحمات و تلاش‌های شبکه خادمیاری آران و بیدگل از استان اصفهان در برپایی موکب ایستگاه صلواتی در مشهد و پذیرایی از زائران سوگوار و عزادار در ایام شهادت امام حسن(ع)و امام رضا(ع) و رحلت پیامبر اکرم قابل تقدیر و ستودنی است.

معاون اجتماعی دفتر خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل هم در این بازدید با ارائه گزارشی از فعالیت های کانون های آران و بیدگل گفت: ۱۹۵ خادمیار رسمی رضوی شامل ۱۱۱ نفر زن و ۸۴ نفر مرد و ۲ یاور رسمی رضوی در ۱۱ کانون خدمت رضوی عمومی و ۸ کانون تخصصی فعالیت می کنند.

عمران دلاوریان افزود: کانون های خبر و فضای مجازی، تعلیم و تربیت، بانوان و خانواده رضوی، حقوقی، مشاوره و مددکاری، سلامت، زیارت و کانون تبلیغ دینی شهرستان آران و بیدگل از کانون های تخصصی رضوی در آران و بیدگل هستند.

کد خبر 1779795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha