خدمت رسانی ۱۱۵ نفر در ایستگاه صلواتی خدمت رضوی آران و بیدگل در مشهد مقدس

معاون اجتماعی دفتر خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل از فعالیت ۱۱۵ خادمیار، یاور و سفیر رضوی در ایستگاه صلواتی دفتر خدمت رضوی آران و بیدگل در مشهد مقدس خبر داد.

عمران دلاوریان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: ایستگاه صلواتی امام رضا(ع) وابسته به کانون‌های خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل با وسعت ۵۰ متر مربع از دهم تا چهاردهم شهریور ۱۴۰۳ سالروز شهادت امام رضا علیه السلام در میدان شهدا واقع در انتهای خیابان آیت الله شیرازی به زائران رضوی خدمت رسانی دارد.

معاون اجتماعی دفتر خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل افزود: موکب آران و بیدگل در مشهد مقدس با حضور ۱۱۵ خادمیار، یاور و سفیر رضوی به صورت شیفت‌بندی فعالیت دارد که ۱۰ نفر از آن ها خادمیار، پنج نفر یاور رسمی، ۷۰ نفر یاور غیر رسمی و ۳۰ نفر آنها  از سفیران رضوی هستند.

دلاوریان ساعات فعالیت و پذیرایی موکب ایستگاه صلواتی کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل در مشهد مقدس را از ساعت ۶ صبح تا پایان شب عنوان کرد و افزود: علاوه بر چای و شربت، روزانه ۳۰۰ تا ۵۵۰ پرس غذای متنوع نیز در این موکب بین زائران توزیع می‌شود.

به گفته وی گستردن سفره صلوات و ختم روزانه ۱۴ هزار صلوات، خدمت کفاشی برای تعمیر و واکس کفش نیز از دیگر خدمات این موکب است.

دلاوریان با اینکه ۲۷۰ میلیون هزینه برپایی موکب پر مشهد مقدس شده است اظهار داشت: حدود ۱۵۰ میلیون تومان برای خدمات پذیرایی و ۱۲۰ میلیون تومان نیز هزینه ۲ اتوبوس انتقال خادمیاران به مشهد مقدس شده که توسط آنها پرداخت شده است.

وی یادآورشد: ۲۳ نفر از خادمیاران و یاوران نیز از طریق پنج دستگاه خودرو سواری و ۱۰ نفر دیگر نیز از طریق خطوط ریلی به مشهد مقدس و برای خدمت در موکب ایستگاه صلواتی امام رضا(ع) شهرستان آران و بیدگل استان اصفهان اعزام شدند.

کد خبر 1779796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha