اعضای کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد(عج) مشق همدلی را فرا می گیرند

یحیایی با اشاره به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید، از مشارکت اعضای کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد(عج) در تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند خبر داد.

مهدی یحیایی ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و همچنین فرا رسیدن سال تحصیلی جدید، به اهمیت دستگیری از نیازمندان اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: بسیاری از خانواده ها هستند که توان تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان خود را ندارند و این امر سبب شده مجموعه فرهنگی و گروه جهادی مسجد قائم آل محمد متشکل از پایگاه مقاومت بسیج شهید جهان پناه، حوزه مقاومت شهید چمران، خانه احسان محله ۲۰ متری میقات و کانون فرهنگی هنری اقدام به جمع آوری لوازم التحریر برای دانش آموزان کنند.


مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد قائم آل محمد (عج) با بیان اینکه این مهم با مشارکت اعضای کانون فرهنگی هنری انجام می شود، افزود: اعضای کانون با تلاش در راستای اطلاع رسانی و جمع آوری کمک های خیرین و نیکوکاران مشق همدلی را فرا می گیرند.

وی کمک به خرید لوازم التحریر برای دانش آموزان کم برخوردار را از برنامه های مجموعه جهادی مسجد قائم آل محمد(عج) دانست و افزود: خیرین محترم با واریز ۱۰۰ هزار تومان می توانند یک بسته به ارزش ۵۰۰ هزار تومان به این طرح کمک نمایند.


وی اضافه کرد: خیرین و نیکوکاران می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت  ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۱۹۰۳۸۱ به نام «گروه جهادی مسجد قائم آل محمد(عج)» واریز کنند.

این فعال فرهنگی اظهار داشت: خیرین و نیکوکاران همچنین می توانند برای اهدای هدایایی غیر نقدی خود و جهت هماهنگی بیشتر با شماره ۰۹۱۸۹۶۰۲۰۵۹ تماس بگیرید.

مدیر کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد(عج) اراک همچنین اضافه کرد: به لطف خدا سه سال این کار را انجام دادیم که با استقبال خوب از سوی خیرین ونیکوکاران و مردم نوعدوستی استان مرکزی و شهر روبرو شد.


یحیایی با بیان اینکه سال های قبل حدود یکصد بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند با کمک خیرین تهیه و با همکاری بچه های مسجد توزیع شد، بیان کرد: امید است امسال شاهد استقبال گسترده تر از سوی خیرین ونیکوکاران باشیم و بتوانیم تعداد بیشتری بسته تهیه و در بین دانش آموزان نیازمندتوزیع کنیم.

کد خبر 1779942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha