کرسی تلاوت قرآن کریم با حضور اعضای کانون روح الله برگزار شد

کرسی تلاوت قرآن کریم ویژه گرامیداشت شهدای ۱۷ شهریور، با حضور اعضای کانون فرهنگی، هنری تربیتی روح الله برگزار شد.

عباس حسینخانی، مدیر کانون فرهنگی هنری تربیتی روح الله، مسجد خاتم الانبیا (ص) اراک، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و همچنین اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: در همین راستا ما هر هفته برنامه محفل انس با قرآن کریم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و مناسبت های مختلف را برگزار می کنیم.

وی با اشاره به اینکه در این برنامه مناسبت های هفته در بین نمازگزارن، اهالی محل و به ویژه اعضای کانون تبیین می شود، افزود: ۱۷ شهریور سالروز شهادت بسیاری از هموطنان به دست رژیم شاهنشاهی است که تبیین این واقعه در بین نسل جوان و نوجوان امری ضروی است.

حسینخانی با اشاره به اینکه در ۱۷ شهریور ۱۳۵۷، تظاهرات مخالفین رژیم شاهنشاهی و انقلابیون در محلات جنوبی تهران، انجام شد، ادامه داد: این امر منجر به کشته شدن تعداد زیادی از تظاهرکنندگان شد.

کرسی تلاوت قرآن کریم با حضور اعضای کانون روح الله برگزار شد

این فعال فرهنگی اضافه کرد: این هفته برنامه کرسی تلاوت قرآن با موضوع گرامیداشت شهدای ۱۷ شهریور برگزار شد که در این مراسم استاد محمدرضا اکبری به تلاوت قرآن کریم پرداختند و حجت‌الاسلام ورمزیاری نیز به بیان نکات تفسیری در رابطه با آیات پایانی سوره مبارکه حجرات و گرامیداشت شهدای ۱۷ شهریور پرداخت.

مدیر کانون فرهنگی هنری تربیتی روح الله مسجد خاتم الانبیا (ص) همچنین به برگزاری مسابقه و اهدای جایزه به شرکت کنندگان نیز اشاره کرد و گفت: سوالاتی پیرامون صحبت های سخنران پرسیده و به افرادی که پاسخ صحیح دادند جوایزی اهدا شد.

کد خبر 1780070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha