برگزاری اردوهای تفریحی‌آموزشی ویژه حلقه‌های میانی از بچه‌های مسجد

جعفر نیک نفس گفت: در ادامه دوره آموزشی جوان پیشران نیز در نظر داریم اردوهای تفریحی - آموزشی ویژه نوجوانان و جوانان عضو حلقه های میانی را برگزار کنیم.

جعفر نیک نفس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به اجرای طرح رشد در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان، گفت: در همین راستا با تشکیل حلقه های میانی، طرح جوان پیشران را در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه دنبال می کنیم.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ابراز کرد: جوان پیشران طرحی تربیتی است که با هدف تربیت جوان مسجدی متعهد در حال برگزاری است.
وی بیان کرد: تاکنون یک دوره آموزشی ویژه نوجوانان و جوانان شرکت کننده در طرح جوان پیشران را برگزار کرده ایم.
نیک نفس اظهار کرد: در ادامه دوره آموزشی جوان پیشران نیز در نظر داریم اردوهای تفریحی - آموزشی ویژه نوجوانان و جوانان عضو حلقه های میانی را برگزار کنیم.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان عنوان کرد: این اردوها در دهه پایانی شهریورماه برگزار خواهند شد و روزانه پذیرای قریب ۲۰۰ نفر از اعضای این حلقه ها خواهیم بود.  
وی خاطرنشان کرد: یکی از راه های جذب، تشویق و ترغیب نوجوانان و جوانان به شرکت در طرح رشد و جوان پیشران، برگزاری اردوهای تفریحی است که ما این مهم را در دستور کار قرار داده ایم.

نیک نفس یادآور شد: این اردوی تفریحی ـ آموزشی با همکاری قرارگاه شهید آوینی و با حضور حلقه های میانی هشت شهرستان جنوبی کرمان برگزار خواهد شد.

کد خبر 1780086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha