نشست صمیمی مفسرین قرآن حرم رضوی با استاد قرائتی

طلاب و روحانیون فعال در برنامه های تفسیر قرآن در حرم مطهر رضوی با حجت الاسلام و المسلمین قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور در هتل نماز مشهد دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ستاد اقامه نماز، طلاب و روحانیون فعال در برنامه های تفسیر قرآن در حرم مطهر رضوی به همراه مسئولین این برنامه با حجت الاسلام و المسلمین قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور، امروز شنبه هفدهم شهریور در هتل نماز مشهد دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این جلسه مسئولین امر گزارش کوتاهی از نحوه برنامه ریزی و اجرای تفسیرهای کوتاه قرآن در مکان های مختلف حرم ارائه کردند و برخی از موارد دستورالعمل اجرایی این برنامه قرائت شد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور نکاتی در خصوص توسعه و اثرگذاری بیشتر این برنامه را یادآور شد و گفت: برنامه ها و آیات باید متناسب با نیاز مخاطبین باشد.

وی افزود: مفسرین باید مطالعه قرآنی و تفسیر را به صورت مستمر داشته باشید و این فعالیت به نحوی باشد که ضمن استفاده از حمایت سازمان ها مخصوصا آستان قدس رضوی بتواند در همه احوال ادامه یابد و از طرح مباحث فنی، ادبی و اقوال تفسیری که مورد نیاز همه افراد جامعه نمی باشد پرهیز شود.

مفسر قرآن کریم ادامه داد: اگه شیرینی قرآن برای مردم به درستی تبیین شود در آگاهی و تربیت جامعه موفق خواهیم بود به شرط آنکه زبان و نیاز مردم را به درستی درک کرده و شرایط روحی، روانی و زمانی گفتگو را رعایت کنیم.

در پایان این نشست یک جلد تفسیر قرآن حجت الاسلام قرائتی جهت مطالعه اعضا اهدا شد.

نشست حجت الاسلام و المسلمین قرائتی با طلاب و روحانیون مفسر قرآن حرم مطهر رضوی نشست حجت الاسلام و المسلمین قرائتی با طلاب و روحانیون مفسر قرآن حرم مطهر رضوی

کد خبر 1780112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha