استفاده از سگ‌های پلیس، اوج بی‌رحمی صهیونیست‌ها در زندان «مجدو»

جنبش حماس با اشاره وضعیت وحشتناک اسرای فلسطینی در زندان مجدو تاکید کرد که نیروهای اشغالگر از سگ‌های پلیس برای ارعاب زندانیان استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از موقع حماس، جنبش حماس در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: تحقیر زندانیان فلسطینی در زندان مجدو توسط نیروهای اشغالگر و سرویس زندان نازی و استفاده از سگ‌های پلیس برای توهین و ارعاب آنها بیانگر میزان نفرت و سادیسمی است که زندانبانان صهیونیست نسبت به آنها دارند و این امری است که حتی بن گویر، وزیر افراطی رژیم صهیونیستی نیز به آن اعتراف کرده است.

حماس همچنین گفت: جنایات در چارچوب اعمال وحشیانه اشغالگران علیه زندانیان ما در زندان‌ها از جمله شکنجه، آزار، گرسنگی، بی‌توجهی عمدی پزشکی و محرومیت از همه حقوق بشر انجام می‌شود و تعداد اسرای شهید از ۶۰  شهید گذشته است و این اسرا در سایه غفلت و زیر و شکنجه های وحشیانه رژیم صهیونیستی جان باخته‌اند.

جنبش حماس از نهادهای بین‌المللی حقوق بشر و کمیته بین‌المللی صلیب سرخ خواست تا این اقدامات و سایر جنایات هولناکی را که علیه اسرای فلسطینی مرتکب شده‌اند، مستند کنند و اقدامات فوری برای تحت فشار قرار دادن دولت اشغالگر و رهبر جنایتکار جنگی آن، نتانیاهو، اتخاذ کنند، زیرا این اقدامات نقض آشکار قوانین بین المللی در مورد زندانیان است.

کد خبر 1780198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha