برگزاری اردوی رویداد استانی نوآوین با حضور ۱۵۰ نوجوان مسجدی در گلستان

حجت الاسلام حسینی گفت: اردوی رویداد استانی نوآوین در روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۲ و ۲۳ شهریور) با حضور ۱۵۰ دانش آموز و نوجوان مساجد گلستان در اردوگاه شیرآباد خان ببین برگزار می شود.

حجت الاسلام سیدمحمد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: کنشگری در کشور ما به سن نوجوانی رسیده است و نوجوان ها باید وارد عرصه نقش آفرینی شوند و فعالیت میدانی داشته باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: یکی از موضوعاتی که خیلی اهمیت دارد بحث رسانه است و اگر بچه ها در عرصه  رسانه نقش آفرینی و فعالیت کنند و در فضای مجازی منفعل نباشند و فعال باشند، اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

وی ادامه داد: به منظور توانمندسازی بچه ها در عرصه رسانه و نقش آفرینی و کنشگری در میدان، اردوی رویداد استانی نوآوین در روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۲ و ۲۳ شهریور) ویژه نوجوانان پسر ۱۵ تا ۲۰ سال با حضور ۱۵۰ دانش آموز و نوجوان سطح استان به همراه مربی مسجدشان در اردوگاه شیرآباد خان ببین برگزار می شود.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه این رویداد با همکاری بنیاد ملی نوجوان با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می شود، گفت: اساتید این دوره از کارشناسان تربیتی و رسانه سازمان مدارس صدرا و بنیاد ملی نوجوان هستند.

وی افزود: در این دوره آموزشی، نوجوانان شرکت کننده تولید روایت را آموزش می بینند و با بازدید از نیروگاه علی آباد کتول نسبت به تولید روایت اقدام می کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان اظهارداشت: این روایت ها توسط داوران ارزیابی می شود و در روز (جمعه ۲۳ شهریور) در مراسم اختتامیه از تیم های برتر تجلیل می شود و برترین ها به رویداد ملی راه می یابند.

وی افزود: ارتباط با این دانش آموزان و نوجوانان بعد از این اردو ادامه خواهد داشت و در عرصه های دیگر این نوجوانان و بقیه نوجوانانی که در مساجد حضور دارند می توانند به عنوان کادر نوجوان مسجد فعالیت کنند و در موضوعات مختلف توانمند شوند.

حجت الاسلام حسینی در خصوص برگزاری دوره برای دختران نیز، گفت: این دوره در عرصه دختران نیز برگزار می شود تا بتوانیم نوجوانان فعال و نقش آفرین در مساجد تربیت کرده و دور هم جمع کنیم و یک هسته خوب نوجوانی در مساجد تشکیل دهیم.

کد خبر 1780204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha