مردم کهگیلویه و بویراحمد به شهدای خود احترام می گذارند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت:به اجلاسیه های شهدا در شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: حضور باشکوه مردم در این اجلاسیه ها نشان می‌دهد که مردم استان به شهدای خود احترام می‌گذارند.

سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: در طول تاریخ کهن ایران عزیز مردم با اصالت و با فرهنگ و ادب ایران اسلامی ثابت کردند که همیشه قدرشناس قهرمانان و پهلوانان خود بوده‌اند و آنان را در طول زمان به عنوان الگو و اسطوره معرفی کرده اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: در نهضت اسلامی و پیامبر بزرگ اسلام (ص) و نهضت عاشورا که به انقلاب اسلامی متصل می‌شود، مردم قدرشناس ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد بیشتر از گذشته قدرشناس کسانی بوده‌اند که برای کشور و نظام خود جانفشانی کردند.

وی یادآور شد: شاید سراغ نداشته باشیم مانند مردم بزرگ ایران زمین که این گونه نسبت به فداکاران، قهرمانان و شهدای خود و همچنین ائمه اطهار علیهم السلام عشق بورزند.

خواست خدایی ادامه داد: سند ادعای صحبت من فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) است که فرمودند «ملت بزرگ ایران از عصر رسول الله (ص) و عصر امام حسین (ع) برتر هستند» و این را در دوران هشت سال دفاع مقدس به نمایش گذاشتند.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تقدیم دو هزار شهید گلگون کفن از استان کهگیلویه و بویراحمد که از همان روزهای اوایل غائله کردستان، دفاع مقدس و همیشه مردم غیور و سلحشور استان جز اولین‌ها بودند.

وی افزود: در اجلاسیه های شهدا که نزدیک به کنگره امیران، سرداران و دو هزار شهید گلگون کفن در روزها و ماه‌های گذشته برگزار شد، هر کدام از این اجلاسیه‌ها در حد ملی برگزار شد و این نشان می‌دهد که مردم استان قدرشناس هستند و به شهدای خود احترام می‌گذارند و این نشان می دهد کسانی که با صداقت، اخلاص و صادقانه به آنها خدمت می‌کنند، مردم قدردان آنها هستند.

خواست خدایی گفت: انتظار دارم به عنوان سرباز کوچک ملت، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و ایثارگران در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همان طور که مردم در اجلاسیه ها فعالانه حضور پیدا کردند و صحنه ملی را به نمایش گذاشتند، در کنگره ملی سرداران و شهدای استان که ۱۸ شهریور ماه ساعت ۲۰ در دهکده دفاع مقدس برگزار می‌شود، در حد بین المللی حضور داشته باشند.

کد خبر 1780261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha