بازدید «قاضی‌زاده هاشمی» از مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور

نماینده مجلس شورای اسلامی با حضور در مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور، در جریان فعالیت‌ها و کاربردهای سامانه «همراه مسجد» قرار گرفت.

به‌ گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، دکتر احسان قاضی‌زاده هاشمی، نماینده مردم فریمان، سرخس، بخش‌های احمدآباد و رضویه در مجلس شورای اسلامی، از مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور «همراه مسجد» بازدید کرد.

قاضی‌زاده هاشمی در این بازدید با اشاره به اهمیت وجود چنین مرکز و سامانه‌ای برای ثبت و پیگیری مطالبات و نظرات مردم در خصوص مساجد گفت: ابتدا باید از زحمات رئیس و اعضای ستاد بابت راه‌اندازی چنین بستری تشکر کرد که مردم می‌توانند از طریق این سامانه موضوعات خودشان را مطرح کنند.

وی افزود: سامانه همراه مسجد یک حرکت رو به جلویی است که مردم می‌توانند به کسب اطلاعات لازم، دریافت مشورت و یا مطرح کردن درخواست‌ها و پیشنهادات خودشان درباره مساجد بپردازند.

این نماینده مجلس با اشاره به اهمیت ایجاد رویه‌های مشخص و واحد برای مساجد کشور در حوزه‌های مختلف فرهنگی، علمی و غیره، تأکید کرد: سامانه همراه مسجد می‌تواند در زمینه کار ستادی و هم‌افزایی بین دستگاه‌های مختلف مؤثر باشد و در این زمینه بایستی پیام‌های مردم از طریق این سامانه به نهادهای ذیربط منتقل شود و پیگیری‌های لازم تا حصول نتیجه صورت بگیرد.

قاضی زاده هاشمی در پایان افزود: وجود چنین بسترها و سازوکارهایی درصورتی‌که با پیگیری‌های لازم همراه باشد، درنهایت موجب افزایش اعتماد مردم و سرمایه‌های‌ اجتماعی می‌شود.

شایان توجه است که دکتر قاضی‌زاده هاشمی با پاسخ به یکی از تماس‌های مردمی در مرکز تماس «همراه مسجد» به گفت‌وگو و پیگیری مطالبه مطرح‌شده پرداخت. 

بازدید «قاضی‌زاده هاشمی» از مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور

کد خبر 1780316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha