تشکیل کارگروه جوانی جمعیت در محلات مشهد

معاون اجتماعی و مشارکت های سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: کارگروه جوانی جمعیت با همت شوراهای اجتماعی محلات در مشهد تشکیل می شود و یکی از اهداف تشکیل این کارگروه ها، بهره گیری از ظرفیت های مردمی و هم افزایی با ارکان محله و مراکز بهداشت است.

مهدی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد: از اهداف مهمِ تشکیل کارگروه جوانی جمعیت، بهره گیری از ظرفیت های مردمی و هم افزایی با ارکان محله و مراکز بهداشت است.

وی اظهار کرد: یکی از مهم ترین رویکردهای شوراهای اجتماعی محلات، تشکیل کارگروه های جوانی جمعیت‌ِ محله و منطقه است.

ابراهیمی ضمن تشکر از مراکز بهداشت، افزود: کارگروه جوانی جمعیت با همت شوراهای اجتماعی محلات در مشهد تشکیل می شود و یکی از اهداف تشکیل این کارگروه ها، بهره گیری از ظرفیت های مردمی و هم افزایی با ارکان محله و مراکز بهداشت است.

معاون اجتماعی و مشارکت های سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد، تصریح کرد: کنشگران، علاقمندان و فعالان حوزه جوانی جمعیت در کارگروه ها با تشکیل جلسات منظم ایده ها و طرح های فردی و تشکل های مردمی را اجرایی می نمایند.

ابراهیمی مطرح کرد: مسأله جوانی جمعیت در راستای اقدامات فرهنگی، اقناع سازی نخبگان، گفت و گو با نسل جوان و در یک کلام تغییر نگرش و باورهای ذهنی گام بر می دارد، بر این اساس در کوتاه مدت نتیجه نخواهد داد، اما وقتی در این مسأله متشکل و جمعی عمل کنیم، انشاالله به نتیجه مطلوب خواهد رسید.

وی اضافه کرد: تشکل های مردمی دغدغه‌مندِ مسأله جوانی جمعیت، برای بهره گیری از امکانات و مشارکت شهرداری مشهد، می توانند طرح هایشان را پس از ارائه به کارگروه های محله ای و منطقه ای در سامانه سما نیز ثبت کنند.

کد خبر 1780379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha