گروه‌های فلسطینی، حمله رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کردند

جنبش حماس و جهاد اسلامی، حمله رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کرده و این حملات را نشان دهنده ناتوانی اشغالگران صهیونیستی دانستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) حمله رژیم صهیونیستی به شهر مصیاف در حومه غربی حماه در مرکز سوریه را محکوم کرد و آن را «نقض آشکار حاکمیت سوریه و قوانین بین‌المللی» دانست.

حماس از کشورهای عربی و اسلامی خواست تا با «این موجود سرکش» مقابله کنند و با حملات مکرر  این رژیم علیه مردم فلسطین، ملت عربی و اسلامی و مقدسات آن مقابله کنند.

حماس همچنین از جامعه بین‌المللی و سازمان ملل متحد خواست تا این حمله و نقض قوانین بین‌المللی توسط اشغالگر صهیونیستی را محکوم کنند و برای محاکمه مقامات این رژیم تلاش کنند و نگذارند آنها از مجازات جنایات وحشیانه خود فرار کنند.

در همین راستا، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این بیانیه، حمله رژیم صهیونیستی را به سوریه محکوم کرد و گفت: این حمله بر جنایت جنگی این رژیم در نوار غزه، کرانه باختری اشغالی و لبنان می افزاید.

جنبش اسلامی تاکید کرد: این حمله موید این است که رژیم صهیونیستی دشمن همه مردم منطقه است و با قتل، جنایت و ارعاب به دنبال تحمیل سیطره خود است که این امر مستلزم مقابله با همه امکانات است.

این جنبش اعلام کرد: سکوت بین المللی و کشورهای عربی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و سرپوش گذاشتن بر جنایات آنها از سوی دولت آمریکا، این رژیم را تشویق می‌کند تا بدون بازدارندگی بر حملات خود پافشاری کند.

جنبش جهاد اسلامی همبستگی خود را با سوریه، دولت و ملت آن اعلام کرد.

کد خبر 1780411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha