درخشش خانواده کارکنان پلیس خراسان‌جنوبی در مسابقات قرآن فراجا

حجت الاسلام صفورایی از افتخارآفرینی ۱۲ نفر از فرزندان و همسران کارکنان انتظامی استان در پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت خانواده‌های کارکنان و خواهران شاغل انتظامی جمهوری اسلامی‌ایران در مشهد مقدس خبر داد.

حجت الاسلام ابراهیم صفورایی-رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان‌ جنوبی- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی با اشاره به افتخارآفرینی فرزندان و خانواده‌های کارکنان پلیس استان در مسابقات قرآنی فراجا گفت: در این دوره از مسابقات و در رشته حفظ ۲۰ جزء محمد صادق رضائی رتبه اول را در بخش پسران بالای ۱۶ سال و امیر محمد طالبی در حفظ ۲۰ جزء پسران زیر ۱۶ سال رتبه دوم و سعید جوادنیا در رشته حفظ ۳ جزء پسران بالای ۱۶ رتبه اول را کسب کردند.

وی افزود: در رشته حفظ ۳ جزء پسران بالای ۱۶ علی عباسی رتبه دوم و در رشته اذان پسران بالای ۱۶ سال علی عاملی نیا توانستند رتبه دوم را کسب کنند.
 

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی در ادامه بیان کرد: همچنین اقدس فرخنده جوادی در رشته حفظ ۵ جزء بخش همسران رتبه دوم و زهرا خسروی در رشته حفظ ۱۰ جزء دختران زیر ۱۶ سال توانستند رتبه دوم را کسب نمایند.

حجت الاسلام صفورایی در ادامه با اشاره به نتایج بخش درک مفاهیم و نکات تفسیری و نهج‌البلاغه این دوره از مسابقات اضافه کرد: مبینا امامدادی در رشته درک مفاهیم و نکات تفسیری فرزندان دختر رتبه اول و محمد صادق رضائی در رشته درک مفاهیم فرزندان پسر رتبه سوم و زهرا سعیدی در رشته درک مفاهیم و نکات تفسیری سطح یک همسران توانستند رتبه دوم را کسب کنند.
 

وی در پایان یادآور شد: همچنین کوثر بنی‌اسدی در بخش نهج البلاغه فرزندان دختر رتبه سوم و علیرضا صادقی در بخش نهج‌البلاغه فرزندان پسر توانستند رتبه دوم را کسب کنند.

گفتنی است؛ پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت خانواده های کارکنان و پانزدهمین دوره مسابقات خواهران شاغل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به مدت سه روز از ۱۷ تا ۱۹ شهریورماه و با حضور ۶۰۰ نفر از متسابقین در مشهد مقدس برگزار شد.

کد خبر 1780462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha