دانشگاه فرهنگیان مرکز ثقل تعلیم و تربیت، آموزش و پرورش است

حجت الاسلام و المسلمین حاتمی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان مرکز ثقل تعلیم و تربیت، آموزش و پرورش است، افزود: دانشگاه فرهنگیان نقشی مهم و اثر گذار در عرصه تعلیم و تربیت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، حجت الاسلام و المسلیمن حبیب حاتمی، امروز در دوره کشوری توانمندسازی استادان دانشگاه فرهنگیان با حضور دبیران هم اندیشی و شبکه های رسانه استادان دانشگاه فرهنگیان، که در سالن همایش مجتمع کوثر خرم‌آباد برگزار شد، اظهارداشت: برگزاری دوره توانمندسازی استادان اقدامی موثر و اثرگذاردر حوزه تعلیم و تربیت است.

 مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان با بیان اینکه باید به گونه‌ای اثرگذار بود که بتوان در دانشگاه‌ها  هم اندیشی و آزاداندیشی به صورت گسترده تر برگزار شود، افزود: امروز تصمیم سازان و تصمیم گیران هم اندیشی و آزاداندیشی دور هم جمع شدند، واینهم اندیشی می تواند در دانشگاه فرهنگیان تحول ایجاد کنند.

حجت الاسلام حاتمی عنوان کرد: در دانشگاه ها و استان ها نقش دانشگاه فرهنگیان باید برای کل استان اثرگذار باشد و از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان مرکز ثقل تعلیم و تربیت، آموزش و پرورش است، خاطرنشان کرد: معلمان و اساتید باید نقش و جایگاه خود را به خوبی درک کنند تا بتوانند در عرصه تعلیم و تربیت نقش آفرین باشند.

حجت الاسلام حاتمی اظهار کرد:  اساتیدی که در حوزه تعلیم و تربیت دانشجو معلم تلاش می کنند باید نسبت به وظیفه و رسالت خود آگاه باشند.

دروه آموزشی کشوری دبیران هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی و مسوولان شبکه رسانه ای استادان دانشگاه فرهنگیان از ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ لغایت ۲۲ شهریور در شهرستان خرم آباد استان لرستان برگزار می شود.

کد خبر 1780487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha