کمک بیش از ۵ میلیارد ریالی به خانواده شهدا در ایلام

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: به منظور حل مشکلات خانواده‌های معظم شهدا بیش از ۵ میلیارد ریال کمک بلاعوض به آنها اختصاص یافته است‌.

قدرت الله کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام گفت: خانواده شهدا و ایثارگران برای جامعه متدین ما الگو بوده و تاثیرات بسیاری بر زندگی مردم و جامعه اسلامی بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه وظیفه همه ما تکریم و تسهیل مشکلات زندگی خانواده شهدا و ایثارگران است؛ افزود: صیانت از خانواده شهدا، صیانت از خون شهداست و هر قدمی که در جهت رضایتمندی خانواده شهدا بر می‌دارید مشمول دعای شهدا می‌شوید و زندگی شما پر از خیر و برکت خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به اینکه بیش از سه هزار شهید را در دوران هشت سال دفاع مقدس تقدیم آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی کرده؛ تصریح کرد: به منظور حل مسائل و مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض به این خانواده‌های عزیز اختصاص یافته؛ از سوی دیگر نیز اقداماتی جهت برگزاری اردوهای زیارتی برای خانواده های شهدا و ایثارگران لحاظ شده است.

سرهنگ کریمیان ادامه داد: تاکنون ۱۲ هزار و ۶۲۰ کارت ایثار برای جامعه ایثارگران استان صادر شده؛ همچنین حدود ۴ هزار نفر از ایثارگران نیز در استان مستمری ماهانه دریافت می‌کنند.

کد خبر 1780540

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha