ارومیه میزبان پانزدهمین رزمایش «الی بیت‌المقدس» خواهد بود

معاون اجرایی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: رزمایش الی بیت المقدس ۱۵، مزین به نام سرلشگر شهید زاهدی از ۲۱ شهریورماه تا ۲۳ شهریور ماه در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، سرهنگ مهدی رضوی، معاون اجرایی سپاه شهدای آذربایجان غربی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: رزمایش الی بیت المقدس ۱۵، مزین به نام سرلشگر شهید زاهدی از ۲۱ شهریورماه تا ۲۳ شهریور ماه  با شعار « راهیان قدس» بمدت ٣ روز و با هدف تقویت روحیه سلحشوری، ارزیابی قدرت فراخوانی، ارتقای سطح هم افزایی، تقویت جبهه مقاومت و افزایش روحیه رزمندگان و غیره خبر داد.

وی افزود: پیام رزمایش برای همگان صلح و دوستی می باشد و چشم طمعی به دیگران نداریم ولی در صورت طمع دشمنان چشمشان را کور کرده و اجازه تعدی به منافع مردمی و نظام نخواهیم داد.

سرهنگ رضوی تصریح کرد: دشمنان باید بدانند سربازان این سرزمین در هر لحظه آماده پیکارند و منتظر دستور فرمانده معظم کل قوا هستند.

معاون اجرایی سپاه شهدای آذربایجان غربی همچنین راهبرد مجموعه را تاکید بر عدم حضور استکبار در منطقه عنوان کرد.

وی اضافه کرد: شمشیرها در غلاف است اما اگر فرمانده کل قوا دستور دهند در کمترین زمان، دوستداران انقلاب و نظام، بی شک آمادگی خود را برای دفاع اعلام خواهند کرد.

معاون اجرایی سپاه شهدای آذربایجان غربی تاکید کرد: نباید در جامعه به بهانه شفافیت سازی یاس و نا امیدی ایجاد شود بلکه به جای این اقدام امید آفرینی محور کار قرار گیرد.

کد خبر 1780544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha