نوجوانانِ تکیه صاحب الزمان(عج) آداب خدمت و کار را تشکیلاتی می‌آموزند 

خادمان جوان ونوجوان تکیه صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) مشهد در دورهمی‌های قرآنی و مهدوی این تکیه، ضمن کسب معرفت و رشد شخصی و دینی، آداب خدمت در مجالس اهل بیت علیهم السلام و کار تشکیلاتی را نیز می‌ آموزند.

احسان یوسف پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد: در تکیه صاحب الزمان(عج) محله شهید موسوی قوچانی وهیات ثارالله(ع) مشهد، حدود ۲۰۰ نوجوان و جوان داریم که خدام تکیه هستند و در این چندسالی که توفیق برگزاری مراسم و مجالس مختلف را در داشتیم از اساتید مطرح استفاده کردیم و امسال به این جمع بندی رسیدیم که خادمان تکیه باید یک‌سری آداب خدمت در مجالس امام حسین علیه السلام را فرا بگیرند.

نوجوانان تکیه صاحب الزمان(عج) مشهد آداب خدمت و کار تشکیلاتی می‌آموزند 

وی ادامه داد: به همین منظور دو جلسه معرفت افزایی با رویکرد تربیتی را طراحی وبرگزار کردیم. اولین برنامه صبح ها جمعه با نام دورهی مهدوی است که دختران و پسران نوجوان بعد از قرائت دعای ندبه پای صحبت کارشناسان و اساتید دینی قرار می‌گیرند.

نوجوانان تکیه صاحب الزمان(عج) مشهد آداب خدمت و کار تشکیلاتی می‌آموزند 

خادم الحسین یوسف پور تصریح کرد: سومین برنامه که اخیرا تصمیم به اجرای آن گرفتیم نیز به جهت اینکه انسجامی به بچه ها بدهیم تا بتوانند در کنار خدمت،کار تشکیلاتی هم انجام بدهند یک جلسه هفتگی با عنوان دورهمی قرآنی را چهارشنبه ها دایر کردیم که بچه ها در کنار معارف قرآنی آداب خدمت و کار تشکیلاتی را نیز بیاموزند تا در این مسیر هم به رشد وتعالی فردی برسند و هم آمادگی کار تیمی را داشته باشند.

کد خبر 1780579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha