دشمن صهیونیستی تاکنون در رسیدن به اهداف خود ناکام بوده است

سید هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم چهلمین روز شهادت «فوادشکر» باتاکید بر اینکه طوفان الاقصی تجلی خواست و اراده مردم غزه است، گفت: نگاه ما به اهداف و مقاصد دشمن این است که نه در غزه، نه در لبنان و نه در سطح منطقه اهدافش محقق نشده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، سید هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم چهلمین روز شهادت، شهید «فؤاد شکر» در روز سه شنبه (۲۰ شهریور ماه) گفت: دشمن صهیونیستی پس از نزدیک به یک سال جنگ در نوار غزه و تجاوزاتش به جنوب لبنان، به دلیل ناکامی در دستیابی به هر یک از اهدافش سرگردان و سردرگم ایستاده است.

وی افزود: اشغالگران اسرائیلی در یک بحران عمیق به دلیل آن هدف قرار گرفتن رهبران و غیرنظامیانشان قرار دارند.

سید هاشم صفی الدین تاکید کرد: مجاهدین ما در غزه، جنوب لبنان با شجاعت به نبرد خود ادامه می‌دهند و هر گونه نقشه‌های دشمن صهیونیستی را خنثی می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه طوفان الاقصی تجلی خواست و اراده مردم غزه است، افزود: نگاه ما به اهداف و مقاصد دشمن این است که نه در غزه، نه در لبنان و نه در سطح منطقه اهدافش محقق نشده است.

وی گفت: پروژه اسرائیل متزلزل شده و مسئولان آن احساس کرده‌اند که هر آنچه اسرائیل ساخته‌، رو به زوال است.

صفی الدین خاطرنشان کرد: دشمن اسرائیلی به کشتارهای خود در نوار غزه ادامه می دهد، اما هنوز به هدف نهایی خود نرسیده است و آن هم نشان دهنده عدم تعادل اوست.

وی افزود: ارتشی که خود را افسانه ای می دانست، با وجود ویرانی، کشتار، گرسنگی و محاصره، چیزی جز اضطراب دریافت نکرد و به اهداف خود نرسید.

صفی الدین در خصوص عملیات «گذرگاه الکرامه» در مرز اردن با فلسطین اشغالی گفت: این کار، موید این است که روحیه مقاومت در اردن و کل جهان عرب همچنان موج می‌زند

کد خبر 1780642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha